ترازو یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در محیط های مختلف می توان از آن برای وزن کشی اقلام استفاده نمود. ترازو در مدل های مختلف تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. ترازو آشپزخانه، ترازو وزن کشی، ترازو فروشگاهی، ترازو صنعتی و ... از جمله انواع ترازو رایج در بازار محسوب می شوند که توسط سازندگان دستگاه های توزین در مدل و با ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. خرید ترازو متناسب با مصارفی که می تواند در صنایع مختلف داشته باشد، با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد.

جهت مشاهدۀ مدل های رایج و پرفروش ترازو و باسکول می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت محک، شرایط را برای خرید ترازو ارزان همراه با گارانتی فراهم نموده است.

نکات مؤثر در انتخاب و خرید ترازو

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید ترازو وجود دارد و افرادی که قصد تهیۀ تجهیزات توزین مجموعۀ خود را دارند، با مطالعۀ این مقاله می توانند بهترین دستگاه را تهیه نمایند. جهت انتخاب ترازو دیجیتال توجه به مشخصات کلی دستگاه از جمله ظرفیت توزین دستگاه، دقت توزین، نحوۀ کالیبراسیون ترازو، تکنولوژی صفحه نمایشگر، میزان ولتاژ برق ورودی، داشتن باطری داخلی، میزان ظرفیت حافظه داخلی، شمارش اقلام، چاپگر، داشتن قابلیت اتصال به کامپیوتر، اتصال به چاپگر جانبی، نوع متریال و ... ضرورت دارد.

بدین وسیله صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند و حجم کار، می توانند مناسب ترین ترازو را با برند معتبر تهیه نمایند. قیمت فروش ترازوی فروشگاهی بر اساس برند، مشخصات فنی دستگاه و میزان ظرفیت آن تعیین می گردد. با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک می توانید پس از بررسی مشخصات فنی انواع ترازو محک، در نهایت با مشاوره آنلاین، کاربردی ترین مدل ترازو را تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()