پوکه معدنی به عنوان یکی از شناخته شده ترین انواع سنگ موجود در طبیعت به شمار می رود. پوکه های معدنی حاصل فعالیت های آتشفشانی است که گدازه های آتش جهت کاهش دمای خود، گازهای محبوس شدۀ در داخل بافت سنگ را آزاد می کند و به همین دلیل این نوع سنگ متشکل از حفره های خالی است. قیمت خرید پوکه معدنی بر اساس کیفیت سنگ و ابعاد آن مشخص می گردد. پوکه های معدنی دارای کاربرد گسترده ای هستند و می توان آنها را در ابعاد مختلف جهت مصارف گوناگون استفاده نمود، که در ادامه بیشتر بدان می پردازیم.

پوکه معدنی رضایی از دیگر مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ پوکه های معدنی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته موفق به عرضۀ پوکه معدنی قروه با قیمت مناسب گردد. مجموعه هایی که نیازمند به خرید پوکه معدنی هستند، می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه معتبر تماس حاصل فرمایند.

خرید انواع پوکه معدنی قروه با قیمت مناسب

موارد کاربرد گستردۀ پوکه معدنی را می توان در امور ساختمانی، سد سازی، مصارف کشاورزی جهت زهکشی خاک، شیب بندی بام، آبنما و ... مشاهده نمود. از ویژگی های بارز پوکه معدنی می توان به دوام بالا، استحکام در برابر آتش، مقاومت در برابر تغییر دما، وزن سبک، تنوع ابعاد و حفظ رطوبت خاک و ... اشاره نمود. قیمت پوکه معدنی متناسب با نوع کاربری که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نکتۀ مهم دیگر این است که محل استخراج پوکه ارتباط مستقیم با قیمت پوکه معدنی دارد. به طور کلی پوکه های معدنی که از مکان های مختلف استخراج می شود، از نظر کیفیت با یکدیگر متمایز هستند. اگر تمایل به خرید این نوع سنگ می باشید می توانید به پوکه معدنی رضایی مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر شرایط برای خرید پوکه معدنی عدسی، بادام، قندوقی، نخودی و ... با قیمت ارزان به صورت کیسه ای برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()