باسکول یکی از کاربردی ترین دستگاه های توزین به شمار می رود و صنایع مختلف به دلیل سر و کار داشتن با کالاهای سنگین نیازمند به خرید باسکول هستند. مدل های قدیمی باسکول به صورت دستی و با استفاده از وزنه عملیات وزن کشی را انجام می دادند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، سازندگان دستگاه های توزین توانسته اند بر قابلیت های باسکول بیافزایند و در نهایت موفق به ساخت باسکول دیجیتالی شوند. در ادامه بیشتر به ویژگی و قابلیت های مهم باسکول می پردازیم.

فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ دستگاه های توزین در حال فعالیت می باشد. طی سال ها فعالیت موفقیت آمیز توانسته اند شرایط مناسبی برای خرید باسکول فراهم آورند. صنایع مختلف جهت تأمین مدل های جدید ترازو و باسکول می توانند به سایت فروشگاهی این مجموعۀ معتبر مراجعه نمایند.

خرید باسکول با قابلیت وای فای

تنوع مدل های باسکول در سطح بازار بسیار است چون متناسب با نوع کاربری که می تواند در محیط های مختلف داشته باشد، صورت گرفته است. به عنوان مثال باسکول متحرک به دلیل پرتابل و یا قابل حمل بودن آن انتخاب می شود. این در حالی است که برخی از صنایع با خرید باسکول ثابت و پایه دار می توانند نیاز خود را براورده سازند. مجموعه هایی که فضای کافی برای قرار دادن باسکول ندارند، می توانند اقدام به خرید باسکول دیواری نمایند چون فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.

جهت اطلاع از آخرین قیمت فروش باسکول محک و... با قابلیت های پیشرفته می توانید نگاهی به محصولات باسکول فروشگاه اینترنتی تراز محک داشته باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش دستگاه های توزین همچون باسکول های دیجیتال محک همراه با گارانتی فعالیت می کند. با مراجعه به این وب سایت تراز محک می توانید دسترسی به مشخصات فنی انواع باسکول عرضه شده توسط فروشگاه دارید. در این صورت بهتر می توانید باسکول با قابلیت پیشرفته را متناسب با حجم فعالیت خود تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()