خازن فراکو یکی از قطعات و تجهیزات اصلی است که هنگام راه اندازی سیستم و مدارهای برق شهری و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. تنوع خازن های فرانکو بسیار است چون متناسب با مدارهای مختلف، نیاز به استفاده از خازن با کاربری مناسب می باشد. فروش خازن فراکو در مدل های مختلف صورت می گیرد چون ممکن است عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند. خازن فراکو در مدل های کروی، مسطح و استوانه ساخته می شوند و عملکرد آنها به صورت خازن ثابت و یا متغیر تعریف شده است.

در ادامۀ مقاله به برخی از نکات مهم خرید خازن فراکو می پردازیم.

جهت مشورت و خرید خازن فراکو در مدل های مختلف می توانید به فروشگاه پایا برق مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کند و می توانند شما را در حوزۀ خرید اینگونه تجهیزات برقی راهنمایی کنند.

نکات مهم خرید خازن فراکو

خازن به عنوان وسیله ای است که جهت ذخیره سازی انرژِی الکتریکی ساخته شده است و کاربرد آن را می توان در صفحات خود ولتاژ استاتیک مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های خازن فراکو می توان به قابلیت شارژ آن اشاره نمود و بر روی مدار بردهای الکترونیکی کاربرد گسترده ای دارد. عملکرد کلی خازن همانند دیواری حائل میان قسمت های مختلف مدار می باشد. در واقع خازن پس از شارژ شدن مانع از عبور جریان به مدار همجوار می شود. به همین دلیل کاربرد گستردۀ خازن فراکو را می توان به عنوان نویزگیر طبیعی در مدار اشاره نمود. برای خرید کلید اتوماتیک هوایی abb به سایت مراجعه نمایید.

قیمت خازن فراکو به نوع خازن و ساختار آن بستگی دارد. به واسطۀ فروشگاه اینترنتی پایا برق می توانید لیست قیمت انواع خازن فراکو را استعلام بگیرید. سپس متناسب با نوع کاربری که در نظر دارید، خازن فراکو اصل را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()