فروشگاه اینترنتی مینروا امگا - چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل ۱۲s:

چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل ۱۲s در واقع یک چرخ گوشت رومیزی است، این چرخ گوشت جثه ای کوچک دارد و در واقع نسبت به نمونه های دیگر چرخ گوشت نیمه صنعتی از سایز کوچک تری برخوردار است. ارتفاع این چرخ گوشت نیم متر می باشد بنابراین بسیار جمع و جور است. به لحاظ وزنی این چرخ گوشت دارای وزنی معادل ۲۱ کیلوگرم می باشد، همچنین برای تولید این چرخ گوشت از آلیاژ های گوناگون بهره گیری شده است. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی از سایت تراز ایران در برند های معتبر انجام می گیرد.

فروشگاه اینترنتی مینروا امگا - بدنه چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل ۱۲s:

بدنه چرخ گوشت فیمار از آلومینیوم تولید شده است، آلومینیوم صیقل داده که در بدنه این چرخ گوشت به کار رفته است بسیار زیبا و با کیفیت می باشد. در خصوص سینی تغذیه گلویی و دهانه این چرخ گوشت می توان گفت که جنس همه این قطعات از استیل ضد زنگ می باشد. بنابراین مسائل بهداشتی به سهولت در خصوص آنها انجام خواهد شد. البته مسائل بهداشتی در کنار جنس بادوام استیل مزید بر علت شده است که این دستگاه از محبوبیت بالایی برخوردار باشد در نظر داشته باشید که جنس استیل به لحاظ استاندارد های بهداشتی به هیچ عنوان مشکلی ندارد، خصوصاً در دستگاه هایی که ارتباط مستقیم با مواد غذایی مصرفی مردم دارند. خرید چرخ گوشت امگا را از سایت با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

گلویی که برای این چرخ گوشت نیمه صنعتی در نظر گرفته‌ اند سایزی معادل ۵۲ میلیمتر دارد. در خصوص تیغه ای که برای این دستگاه به کار رفته است می‌توان سایز ۱۲ میلیمتر را عنوان کرد. توجه داشته باشید که کمپانی سازنده، تیغه این دستگاه را مجهز به تیز کن خودکار تولید کرده است بنابراین مسائل زمانی برای تیز کردن تیغه کاملاً حذف خواهد شد. یکی دیگر از امتیازات فوق العاده چرخ گوشت فیمار این است که قابلیت دمونتاژی بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته شده است، در واقع اجزا و قطعات این چرخ گوشت به سادگی از هم جدا می شوند و به راحتی نیز مونتاژ می‌شوند. این امتیاز در خصوص مسائل بهداشتی کاملاً مفید واقع خواهد شد.

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()