کنتاکتور abb از جمله برندهای شناخته شدۀ تجهیزات برقی به شمار می رود و از آن می توان در اجرای پروژه های مختلف در حوزۀ برق استفاده نمود. به طور کلی کنتاکتور به عنوان یک رلۀ مغناطیسی به کار برده می شود و می توان با استفاده از آن جریان برق را قطع و وصل نمود. انتخاب و خرید کنتاکتور abb به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی این نوع وسیلۀ برقی می باشد. کنتاکتور abb در کلیۀ مدارات الکتریکی جهت قطع و وصل کردن مدار برق به کار برده می شود و به منظور حرکت رو به جلو، نیازمند به کنترل حرکت می باشد. به طور کلی کنتاکتور و کلیدهای محافظ به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات جهت کنترل به شمار می رود.

فروشگاه پایا برق از بزرگ ترین مراکز فروش تجهیزات الکتریکی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای تأمین و فروش محصولات با کیفیت در برندهای معتبر می باشند.

موارد کاربرد کنتاکتور abb

از مزایای مهم کنتاکتور abb می توان به قابلیت کنترل از راه دور جریان برق در تابلوی برق اشاره نمود و استفاده از کنتاکتور صرفۀ اقتصادی دارد. با نصب کنتاکتور abb می توان از آسیب های ناشی از راه افتادن مجدد ماشین آلات و دستگاه ها در اثر قطعی ناگهانی برق شبکه از کار افتاده، ممانعت نمود. با خرید کنتاکتور abb می توان جریان برق مصرف کننده را از مسیر چند مرحله ای قطع و وصل نمود. استفادۀ مناسب از کنتاکتور می تواند سرعت قطع و وصل کردن مدار برق را بهبود بخشید و به عنوان یکی از گزینه های مطمئن حفاظتی از دستگاه های برقی به شمار می رود.

با توجه به سیستم های تابلو برق، امکان خرید کنتاکتور abb با برند و قیمت مناسب برای مجریان پروژه های مختلف فراهم می باشد. جهت استفاده از کنتاکتور و اتصال آن در مدار جریان برق یک سری نکات مهم وجود دارد و عمدۀ تکنسین ها نسبت به این موضوع مهم آگاه هستند.

جهت خرید کلید اتوماتیک هوایی abb و کنتاکتور abb  با واحد فروش فروشگاه اینترنتی پایا برق تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()