جهت خرید زغال سفره خانه ای باید به تفاوت قابل توجهی که نسبت به زغال کبابی دارد، مد نظر قرار گرفته شود. بدین وسیله بتوانید زغال با کیفیتی را تهیه نمائید. همانطور که می دانید زغال از تنه و شاخه های درختان و به صورت نیمسوز در کوره های بزرگ تولید می شود. زغال درجه یک به رنگ سیاه براق می باشد و از ویژگی های بارز زغال با کیفیت می توان به یک تکه بودن و بافت منسجم آن اشاره نمود. هنگام خرید زغال سفره خانه ای با کیفیت به شما پیشنهاد می کنیم از زغال های با کیفیت که خیلی سریع آتش گرفته می شوند، استفاده نمائید. 

مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تهیه و توزیع زغال با کیفیت در تهران است که توانسته اند متناسب با نیاز مجموعه های سفره خانه، انواع زغال لیمو، زغال فشرده و ذغال سکه ای را تهیه و عرضه نمایند.

نکات مهم خرید ذغال سفره خانه ای

اگر قصد خرید زغال سفره خانه ای را دارید، توصیه می کنیم توجه به ویژگی های زغال ضرورت دارد. تسریع زمان آتش گرفتن زغال، دیر خاموش شدن و تبدیل شدن به خاکستر، تولید حرارت زیاد، دوام بالا، تولید حرارت یکنواخت و عدم تولید گاز سمی و دود از مهمترین ویژگی های زغال سفره خانه ای به شمار می رود. بدین ترتیب زمان خرید زغال سفره خانه ای توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ زغال های سفره خانه ای مراجعه نمائید.

قیمت  خرید زغال لیمو کبابی و ذغال سفره خانه ای به نوع، کیفیت و وزن بسته بندی بستگی دارد. بنابراین توصیه می کنیم متناسب با مصارفی که دارید، می توانید اقدام به خرید ذغال سفره خانه ای ارزان از جنس زغال لیمو سکه ای و یا ذغال فشرده چینی ایرانی و یا وارداتی نمائید. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب زغال مناسب می توانید از تجربیات مجموعۀ سالار سوز جنوب بهره مند گردید و زغال با کیفیتی را تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()