از آنجایی که جهت انجام هر فعالیتی از دستان خود کمک می گیرید، نگهداری از این عضو برای افراد لازم و ضروی می باشد. از این رو افرادی که در صنایع مختلف مشغول فعالیت هستند و هر لحظه ممکن است با خطرات جدی از جمله قطعی عضو دست، بریدگی انگشتان، سوختگی دست، برق گرفتگی، فرو رفتن لوازم نوک تیز، مواجه با مواد اسیدی و خورنده روبرو می شوند، تجهیز بودن به دستکش کار از اهمیت بالایی برخوردار است. صاحبان کسب و کار موظف به خرید دستکش کار استاندارد برای نیروی انسانی فعال در مجموعۀ خود می باشند.

بدون شک با توجه به نوع فعالیتی که فروشگاه رادین ایمن آغاز نموده است، تأمین و فروش دستکش کار  استاندارد با برندهای معروف و با کیفیت لازمۀ فعالیت این مجموعۀ معتبر می باشد.

خرید دستکش کار نسوز و عایق حرارت

افرادی که نیازمند به خرید دستکش کار نوع نسوز و عایق حرارتی هستند، می توانند در تعداد انبوه و یا تکی از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن با قیمت مناسب تهیه نمایند. همانطور که می دانید جهت تولید دستکش کار از متریال مختلف استفاده می شود که باعث عملکرد قابل قبول دستکش در برابر صدمات پیش رو برای آنها می شود.

به عنوان مثال دستکش کار چرم از دستان در برابر گرمای متوسط، جریان الکتریسیته ساکن، جرقه و پلیسه ها حفاظت می کند. این در حالی است که از دستکش کار پارچه ای یا پارچه ای با آستر جهت حفاظت دست ها در برابر گرد و غبار و سایش به سطوح ناهموار و زبر جلوگیری می کند. البته دستکش کار بوتیل، دستکش کار لاتکس (دستکش لاستیک طبیعی)، دستکش کار نئوپرن و دستکش کار نیتریل هر کدام به دلیل نوع ساختاری که دارند مقاومت بالایی در برابر برخورد با مواد شیمیایی دارند که البته دارای جزئیات بیشتری می باشد که متأسفانه نمی توانیم به تمامی موارد بپردازیم. جهت مشاوره و خرید تجهیزات ایمنی مانند بهترین دستکش کار با برند معتبر و با کیفیت عالی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و از تخصص کارشناسان فروش مجموعه مشورت بگیرید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()