آیا خرید باسکول دست دوم منطقی است؟

باسکول های کارکرده محصولات صنعتی هستند که معمولا آسیب های بیشماری نیز به همراه دارند. زمانی که می خواهید باسکول دست دومی را بخرید، باید سلامت قطعات آن را رسیدگی کنید. مسلماً این کار از عهده شما خارج است و بهتر است کارشناسان مربوطه این بررسی ها را انجام دهند.

 به طورکلی باسکول ها مجهز به قطعات دیجیتالی مانند لودسل ها هستند. اما ممکن است که این لودسل ها در دستگاه های دست دوم بعد از مدتی خراب شوند. در این شرایط شما احتمالاً قادر به پیدا کردن نمونه مشابه آن نباشید و به حتم باید تمامی لودسل ها را تعویض کنید.

علاوه بر این چنین دستگاه هایی اغلب ضمانت و خدمات پس از فروش ندارند و در صورت بروز مشکل هزینه های بالایی برای شما به همراه خواهند داشت. به همین دلیل خرید باسکول نه تنها ریسک هایی دارد، بلکه هزینه های آن با باسکول نو تفاوتی ندارد.

باسکول دست دوم به نوعی از باسکول گفته می شود که حتی به مدت زمان یک روز از آن استفاده شده است. برخی از افراد همیشه به دنبال این دستگاه های کارکرده هستند. اما آیا باسکول های دسته دوم مناسب محسوی می شوند؟ با ما همراه باشید که آگاهی لازم در مورد این نوع دستگاه ها و عیوب آن ها به دست آورید.

باسکول دست دوم

باسکول های دست دوم در واقع دستگاه هایی هستند که ممکن است توسط افراد مختلف برای بازه زمانی مشخص و کوتاهی و به منظور انجام پروژه خاصی خریداری شوند.

آیا خرید باسکول دست دوم منطقی است؟

باسکول های کارکرده محصولات صنعتی هستند که معمولا آسیب های بیشماری نیز به همراه دارند. زمانی که می خواهید باسکول دست دومی را بخرید، باید سلامت قطعات آن را رسیدگی کنید. مسلماً این کار از عهده شما خارج است و بهتر است کارشناسان مربوطه این بررسی ها را انجام دهند.

 به طورکلی باسکول ها مجهز به قطعات دیجیتالی مانند لودسل ها هستند. اما ممکن است که این لودسل ها در دستگاه های دست دوم بعد از مدتی خراب شوند. در این شرایط شما احتمالاً قادر به پیدا کردن نمونه مشابه آن نباشید و به حتم باید تمامی لودسل ها را تعویض کنید. علاوه بر این چنین دستگاه هایی اغلب ضمانت و خدمات پس از فروش ندارند و در صورت بروز مشکل هزینه های بالایی برای شما به همراه خواهند داشت. به همین دلیل  خرید باسکول بی نظیر و... نه تنها ریسک هایی دارد، بلکه هزینه های آن با باسکول نو تفاوتی ندارد.

کلام آخر

باسکول دست دوم دستگاهی است که حتی یک روز مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه این باسکول ها از نظر قیمت به صرفه هستند، ولی ممکن است هزینه های جانبی و مشکلات حل نشدنی را برای شما به وجود آورند. پس بهتر است که تاحدامکان به سراغ این باسکول ها نروید یا حداقل قبل از خرید باسکول توسط کارشناسان زبده از سالم بودن آنها مطمئن شوید. ولی به هرحال اگر قصد خرید باسکول های کارکرده را دارید، می توانید به فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()