از مهمترین فاکتورهای که همچنان افراد زیادی خواستار خرید ویدئو پروژکتور  هستند، به دلیل افزایش سطح امکانات و ارتقاء کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ دیتا پروژکتور می باشیم. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از پارامترهای انتخاب پروژکتور مناسب محسوب می شود. همانطور که برخی از شما می دانید، انسی لومن و یا لومن به عنوان واحد اندازه گیری روشنایی شناخته می شود. به طور علمی هر لومن مساوی است با میزان روشنایی یک شمع در فضای تاریک مطلق با مساحت یک متر مکعب می باشد.

نیزار کالا طی سال ها فعالیت و بهره گیری از فناوری روز توانسته اند موفق به تولید انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته و وضوح تصویر بالا گردند. در حالی که از کنتراست بالا پشتیبانی می کنند و می توان جهت نمایش تصاویر سه بعدی از برخی دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته استفاده نمود.

کاربرد ویدئو پروژکتور در فضای باز

تا کنون کاربرد ویدئو پروژکتور را در محیط بسته و تاریک مطلق مشاهده نموده ایم. این سئوال مطرح می شود که آیا از پروژکتور می توان در محیط باز نیز استفاده نمود یا نه؟! گفته می شود، اگر قصد کاربرد ویدئو پروژکتور را در فضای باز با نور زیاد دارید، پیشنهاد می کنیم باید از دستگاه های پروژکتور با قابلیت شدت روشنایی بالا استفاده نمائید. به طور کلی در شرایط یکسان، شما می توانید تصاویر را با کیفیت بهتری تماشا کنید.

البته در این صورت، قیمت ویدئو پروژکتور افزایش می یابد. بدین ترتیب توصیه می کنیم پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور از تخصص و تجربیات مشاوران فروش دستگاه های پروژکتور جهت انتخاب مناسب ترین دستگاه استفاده نمائید.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی نیزار کالا راه اندازی شده است تا شما بتوانید دسترسی به مشخصات فنی انواع ویدئو پروژکتور نیزار کالا داشته باشید و در نهایت با آسودگی خاطر و همراه با گارانتی، دستگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()