فروش دستگاه استرچ پالت بند دستی در شرکت باران پلاست

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت باران پلاست، فروش دستگاه استرچ پالت بند دستی می‌باشد. باران پلاست، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم بسته بندی و پکینگ می‌باشد که با بالاترین کیفیت، محصولات خود را روانه بازار می‌کند. فروش دستگاه استرچ پالت بند دستی از جمله خدماتی است که توسط فروشگاه اینترنتی باران پلاست ارائه می‌شود. استرچ پالت بند دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. البته در این مطلب، بیشتر در مورد استرچ پالت بند دستی صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه، با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از دستگاه استرچ پالت بند و فروش دستگاه استرچ پالت بند دستی به صورت اینترنتی را برایتان شرح دهیم.

انواع دستگاه استرچ پالت بند

همان طور که می‌دانید، امروزه صنعت بسته بندی لوازم و اشیاء، بسیار پیشرفت کرده است و سرعت بالایی به خود گرفته است. تا جایی که گاها حتی هیچ نیازی به استفاده از نیروی انسانی، جهت انجام عمل بسته بندی نمی‌باشد. دستگاه استرچ پالت بند دارای انواع مختلفی می‌باشد. دستگاه استرچ پالت بند دستی، استرچ پالت بند اتوماتیک و استرچ پالت بند فرودگاهی. ابتدا باید بگوییم که تمام این دستگاه ها، سرعت بسته بندی را افزایش داده و خروجی کار نیز افزایش پیدا می‌کند. فروش نوار خطر در این مجموعه به صورت اینترنتی عرضه می گردد.

در واقع دستگاه استرچ پالت بند دستی ، حتما باید با دخالت یک شخص صورت بگیرد. یعنی عمل رول پیچی محصول توسط دخالت انسانی صورت می‌گیرد. اما در دستگاه استرچ پالت بند اتوماتیک، تمام کار های بسته بندی و کشیدن سلفون به دور محصول، به صورت کاملا مکانیزه و اتوماتیک صورت می‌گیرد. یکی دیگر از انواع دستگاه های استرچ پالت بند، مدل فرودگاهی است. در این مدل، چمدان ها و ساک های مسافران سلفون کشی می‌شوند تا در هنگام حمل، دچار آسیب نشوند. باران پلاست، عاملیت فروش دستگاه استرچ پالت بند دستی می‌باشد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()