صفر تا صد انتخاب کاغذ دیواری مدرن

استفاده از کاغذ دیواری مدرن، چندین سال است که در کشورمان مرسوم شده و افراد  زیادی آن ها را خریداری می کنند. در این مقاله، خرید کاغذ دیواری مدرن و کاغذ دیواری دیوار دکور مورد بحث قرار می گیرند. جوانب مثبت و منفی انواع مختلف آن ها، خواص آن‎ها و همچنین قیمت های نهایی این تولیدات به طور کامل بررسی می شوند.

  • سطح کاغذ دیواری مدرن چربی گریز بوده و محیط های قلیایی و اسیدی را کاملاً تحمل می کند. به همین دلیل آن ها در برابر محیط های چرب نیز دوام بسیار بالایی دارند.
  • محافظت موثر از دیوارهای اتاق در برابر آسیب های مکانیکی. اتاق کودکان که همواره در معرض آسیب قرار دارند، می توانند از کاغذ دیواری مدرن استفاده شوند.
  • کاغذ دیوار دکور، برای مکان های پرتردد مانند آسایشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها و ادارات مناسب است. زیرا هیچ گونه حساسیتی برای افراد به وجود نمی آورد و برعکس، احتمال ابتلا به آلرژی را کاهش می دهد. فروش کاغذ دیواری در سایت در تنوع بالا انجام می گیرد. 
  • یکی دیگر از ویژگی های بارز کاغذ دیواری مدرن، خاصیت ارتجاعی آن می باشد که فرآیند چسباندن به دیوار را ساده می کند. همچنین احتمال پارگی یا چروک شدن کاغذ را از بین می برد. استفاده از کاغذ دیواری دیوار دکور برای رنگ آمیزی در اتاق هایی که در معرض تغییر شکل هستند بسیار سودمند خواهد بود.
  • این محصولات دارای سطحی کاملاً صاف، بی نقص و همچنین دارای الگوهای تزئینی هستند. علاوه بر زیباسازی محیط، انواع کاغذ دیواری مدرن دیوار دکور، وظیفه دیگری را نیز انجام می دهند. آن ها ترک ها، خراش ها، تراشه ها و سایر آسیب های مکانیکی وارد شده به دیوارها را می پوشانند.
  • توجه داشته باشید اگر از کاغذ دیواری ارزان قیمت به عنوان تزیین استفاده شود، احتمال ایجاد تغییر رنگ و خرابی در سطوح مختلف آن وجود دارد.

     فروشگاه دیوار دکور 

    آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

    ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

    فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

    تلفن:   021.33879693 

    موبایل: 09127983841

     پشتیبانی: 021.33223750

    ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()