اتوبوس دربستی به منظور تأمین سرویس ایاب و ذهاب گروهی از افراد در مجموعه های مختلف صورت می گیرد. به عبارتی تعداد زیادی از افراد که دارای یک مبداء و یک مقصد یکسان هستند، می توانند از خدمات شرکت واحد جهت  اجاره اتوبوس دربستی می کنند. بدین ترتیب بتوانند وسیلۀ بهره گیرند. چنین مجموعه هایی به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین سرویس رفت و برگشت یا همان ایاب و ذهاب گروهی از افراد جهت ترددهای درون شهری و برون شهری فعالیت می کنند. در حال حاضر توسط برخی از مراکز امکان اجاره اتوبوس vip، اتوبوس معمولی، میدل اتوبوس و مینی بوس فراهم می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز واحد گشت مورد نظر تماس حاصل فرمائید.

واحد گشت تهران سال های متوالی است که توانسته به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واحد گشت فعالیت خود را آغاز نماید. در این صورت اقدام به تأمین اتوبوس vip و معمولی در مدل و برندهای مختلف همچون بنز، اسکانیا، ولوو و ... نموده اند که البته جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص ظرفیت و هزینه اجاره اتوبوس دربستی و مدل باس می توانید با پرسنل مجموعه تماس حاصل فرمائید.

جهت اجاره اتوبوس دربستی از  واحد گشت شرایط خاصی وجود ندارد ولی جهت کسب اطلاعات جامع می توانید با مرکز واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. در حال حاضر شرایط نسبت به گذشته جهت تأمین اتوبوس دربستی راحت تر می باشد و با آسودگی خاطر می توان از طریق شرکت واحد معتبر، اتوبوس دربستی مورد نظر خود را با ظرفیت مناسب با قیمت ارزان اجاره نمود. شرایط مناسبی جهت اجاره اتوبوس بهشت زهرا برای خانواده های متوفی فراهم می باشد و بدین وسیله می توانند وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را جهت تأمین سرویس ایاب و ذهاب تعداد زیادی از افراد فراهم آورند. جهت رزرو و هماهنگی اجاره اتوبوس دربستی وی آی پی و معمولی می توانید با مجموعۀ واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به شما همشهریان عزیز می باشند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()