بهترین مرکز خرید استرچ پالت بند

لطفا جهت نیاز به خرید استرچ‌های پالت بند، با باران پلاست به عنوان بهترین مرکز فروش استرچ پالت بند ارتباط گیرید. همچنین جهت اطلاع از نحوه عملکرد این استرچ‌ها، با ما همراه باشید. به طور کلی، بسته‌بندی کششی، که به آن بسته‌بندی پالت نیز گفته می‌شود، فرآیند استفاده از فیلم پلاستیکی قابل کشش برای محکم کردن محصولات در جای خود، جهت حمل بر روی پالت است. لازم به ذکر است که جهت تضمین کنترل مناسب بار بر روی پالت، تهیه استرچ پالت بند با کیفیت، بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس، کارشناسان باران پلاست، استرچ‌های کششی بسیار مناسبی را متناسب با نیازهای عملیاتی شما، ارائه می‌دهند.

نحوه عملکرد فیلم کششی پالت بند

استرچ پالت بند ، یک فیلم پلاستیکی نازک و قابل کشش است که اغلب از پلی اتیلن ساخته می‌شود. از این نایلون، برای قفل کردن و ایمن کردن محصولات روی پالت استفاده می شود. نحوه عملکرد این استرچ به این صورت است که فیلم استرچ به دور پالت پیچیده شده و از طریق ایجاد کشش و افزایش طول فیلم، محصول قرار گرفته بر روی پالت را در جای خود تثبیت می‌کند. لازم به ذکر است که از مهمترین مزایای زیست محیطی استرچ باران پلاست ، می‌توان به قابل بازیافت بودن آن اشاره کرد. و از این نظر، سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. برای اطلاع از لیست  قیمت نوار خطر به سایت مراجعه نمایید. 

نمایندگی عرضه و توزیع مستقیم استرچ پالت بند

در نظر داشته باشید که باران پلاست، از جمله نمایندگی‌های عرضه و توزیع مستقیم استرچ پالت بند است که توانسته است علاوه بر تحقق خواسته کیفی مشتریان، از نظر قیمتی نیز، محصولات خود را باب میل مشتری، قیمت گذاری نماید. همچنین کارشناسان این مجموعه به صورت تمام وقت، آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما عزیزان می‌باشند. با وجود همه این مزایا، به خرید از این مجموعه اعتماد کرده و اقدامات لازم را جهت خرید استرچ باران پلاست به عمل آورید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()