آموزش از راه دور بهترین راهکار برای آموزش دادن به دانش آموزان با نیازهای ویژه می باشد. علاوه بر آنکه عموم دانش آموزان مستعد و توانمند که متأسفانه به هر دلیلی نتوانستند در مدارس شرکت داشته باشند، می توانند از خدمات آموزش از راه دور بهره مند گردند. امروزه خیلی از دانش آموزان و محصلین در شهرستان ها و شهرهای کلان نمی توانند از سیستم آموزشی رایج بهره مند گردند و بدین وسیله مجبور به ترک تحصیل شده اند. از این رو برخی از مراکز آموزشی تلاش نموده اند با تهیۀ تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی لازم بتوانند بستر اولیه جهت برگزاری و ضبط کلاس های آنلاین و مجازی را با استفاده از مدرسین متعهد و مجرب انجام دهند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از مراکز پیشگام در زمینۀ راه اندازی آموزش مجازی فعالیت خود را آغاز نمود و همچنان به فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود ادامه می دهد.

مزایای مهم و کلیدی آموزش از راه دور

در سیستم آموزش از راه دور، دانش آموزان دیگر نیاز نیست کلاس خود را با جمعیت بیش از ده نفره به اشتراک گذارده و همهمۀ دانش آموزان اختلالی در روند آموزش و یادگیری دانش آموزان بوجود آورد. از مزایای عمدۀ تأسیس سیستم آموزش از راه دور برگزاری کلاس های آنلاین با استفاده از نرم افزار مخصوص است. علاوه بر آنکه مؤسسه پس از برگزاری کلاس ها، جلسات ارائه شده را ضبط نموده و آرشیو می نمایند. بدین وسیله دانش آموزان هر زمان در طول شبانه روز می توانند دسترسی به آرشیو کلیۀ جلسات داشته باشند و نگران از دست دادن جلسات برگزار شده را نداشته باشند. تداوم یادگیری در مؤسسات آموزش از راه دور موجب شده تا به امروز شاهد گسترش به کارگیری سیستم آموزش از راه دور متناسب با زمینه های مختلف تدریس از جمله علمی، هنری، نقاشی، ورزشی و غیره باشیم.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از اولین مؤسسین پیشگام در حوزۀ دوره آموزش مجازی است که در حال حاضر آمادۀ ثبت نام دانش آموزان در دوره های دبستان، اول متوسطه و دوم متوسطه می باشند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()