پوستر دیواری پتینه برگرفته از هنری زیبا و خلاقانه می باشد. به نوعی طراحی خاص و متنوعی در سبک نقاشی و آثار پتینه نهفته است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. امروزه افراد زیادی خواستار  خرید پوستر دیواری پتینه هستند چون این سبک از پوستر دیواری در طرح های متنوع و جذاب چاپ شده و در دسترس علاقه مندان آن قرار گرفته می شود. رنگ قالبی که جهت طراحی و نقاشی پتینه مورد استفاده قرار گرفته می شود می توان به رنگ های طلایی، طوسی، آبی، فیروزه ای، سفید، قهوه ای، نسکافه ای و ... اشاره نمود. فروشگاه دیوار دکور با اتکاء به نیروی فروش مجرب قادر به ارائه خدمات مشاوره آنلاین پیش از سفارش دهی مشتریان گرامی می باشد و می توانند شما را با کلیۀ مشخصات فنی محصولات فروشگاه آشنا سازند.

دلایل استقبال از فروش پوستر دیواری پتینه

علت اصلی استقبال از فروش پوستر دیواری پتینه، طراحی خاص و منحصر به فرد آنها می باشد که امکان استفاده از آنها در نمای دکوراسیون به سبک مدرن نیز همچون کلاسیک وجود دارد. با توجه به ابعاد و تجهیزاتی که در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است، عموم افراد می توانند مناسب ترین پوستر دیواری سه بعدی پتینه را در ابعاد کوچک و بزرگ تهیه نموده و به سهولت بر روی قسمت های مختلف دیوار نصب نمایند.

اگر در تلاش برای تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو، آشپزخانه و حتی محیط کسب و کار خود هستید، پیشنهاد ما می تواند خرید پوستر دیواری پتینه باشد. این نوع پوستر به دلیل سبک طراحی که دارد، متشکل از بافت های متنوعی همچون بتن می باشد که نمایندۀ یک اثر هنری لوکس و استثنایی است. انتخاب پوستر دیواری مناسب می تواند ارزش و بهای ملک را دو چندان نماید و افراد متعددی در همان ابتدا تلاش می کنند با انتخاب اصولی پوستر دیواری جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون ببخشند. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()