کاغذ دیواری در طرح های گوناگون چاپ می شود و همانطور که می دانید جهت پوشاندن سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکات متعددی در انتخاب محصولات دیوارپوش وجود دارد و افرادی که متقاضی تغییر در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان می باشند، می توانند از تنوع محصولات کاغذ دیواری استفاده نمایند. در حال حاضر امکان تهیۀ پوستر دیواری ساده و لوکس در طرح های متنوع برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد. فروش کاغذ دیواری با طرح های جدید از طریق سایت این مرکز ارائه می شود.

با انتخاب درست کاغذ دیواری می توانید تأثیر مثبت بر روی فضای دکوراسیون بوجود آورید. به عبارتی متناسب با مساحت محیط می توانید می توانید از کاغذ دیواری با طرح و رنگبندی روشن استفاده نموده و به طور غیر مستقیم فضای دکوراسیون را دو چندان بزرگ نمائید. فروشگاه دیوار دکور از دیگر عرضه کنندگان محصولات دیوارپوش در تهران فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز مصرف کنندگان، در طرح های متنوع انواع کاغذ دیواری در لیست محصولات فروشگاه در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید بهترین کاغذ دیواری

در دهۀ اخیر صنعت تولید محصولات دیوارپوش توسعه پیدا کرده است که در نتیجۀ آن، عموم افراد به سهولت می توانند متناسب با فضاهای مختلف، مناسب ترین کاغذ دیواری و یا پوستر را تهیه نمایند. هنگام تهیۀ نسل جدید محصولات دیوارپوش توجه به مشخصات فنی هر یک از محصولات حائز اهمیت خواهد بود. در این صورت متناسب با فضای دکوراسیون، امکان تهیۀ کاغذ دیواری در طرح های متنوعی از جمله کودکانه، طرح منظره، طبیعت، شخصیت های تاریخی، تصاویر امکان و ساختمان های تاریخی و فرهنگی، طرح گل و گیاه و مواردی از این قبیل برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. قیمت خرید پوستر و کاغذ دیواری بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس و سبک طراحی آن اشاره نمود. کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری طرح بافت دار از دسته بندی های اصلی این نوع محصولات دیوارپوش به شمار می رود و افراد زیادی توانسته اند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور با بهترین قیمت کاغذ دیواری مورد پسند خود را تهیه نمایند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()