اتوبار از جمله مراکز باربری به شمار می رود که در عرصۀ حمل و نقل فعالیت می کنند. حمل اسباب و اثاثیه منزل و راه اندازی کسب و کارهای مختلف نیاز به تهیۀ وسیله باری مناسب است. به عبارتی جهت جابجایی اسباب و اثاثیه نیاز است که افراد از نیروی کار با قدرت بدنی قوی استفاده نمایند تا بدین وسیله فرسایش کمتری را برای خود بوجود آورند. ضمن آنکه نیروی مجرب و توانمند قادر به سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی وسایل شکستنی و حساس می باشند. اگر در صدد برای دریافت خدمات اتوبار می باشید، می توانید از تجربیات مرکز اتوبار آزادی بهره گیرید. این مجموعه دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ حمل و باربری در سطح شهر می باشند.

مجرب ترین مرکز ارائه دهندۀ خدمات باربری و اتوبار

اسباب کشی منزل یک فرآیند همیشگی است که عموم افراد در دوره ای با این پروسه مواجه می شوند. بدیهی است نیاز به صرف زمان، هزینه و وسیلۀ نقلیه مناسب دارد. بدون شک بهره گیری از تجربیات کارگران حرفه ای باعث سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی و حمل اثاثیه بدون آسیب به داخل وسیله نقلیه می شود. ضمن آنکه وسایل سنگین و حساس شکستنی به صورت ایمن بسته بندی می شوند. بدین وسیله خدمات اتوبار و حمل اثاثیه به صورت حرفه ای فعالیت خود را انجام می دهند. نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ اسباب کشی و اتوبار وجود دارد، مسئله بسته بندی ایمن مطرح است.

در این صورت بدون دغدغه می توانید مدت زمان اسباب کشی منزل را کاهش دهید. به طور کلی بهره گیری از تخصص مراکز اتوبار به شما فرصتی می دهد که بتوانید بهترین لحظات را تجربه نمائید، بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغۀ خاصی که ممکن است در گذشته ذهن شما را بسیار به خود درگیر می نمود. جهت استعلام هزینۀ خدمات اتوبار می توانید با کادر مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل نمائید و امور باربری و اتوبار خود را به آنان واگذار نمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()