اهداف متعددی در حوزۀ راه اندازی سیستم خدمات آموزش از راه دور وجود دارد که ما قصد داریم در این مقاله به صورت اختصاصی به زوایای مختلف آن بپردازیم. مسائل متعددی موجب می گردد که برای برخی از خانواده ها مقدور به فرستادن فرزندانشان به مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی را نداشته باشند. بنابراین مدارس آموزش از راه دور بهترین شیوۀ تدریس مطالب درسی برای چنین دانش آموزانی محسوب می شود. همانطور که شاهد گسترش بستر اینترنت در نقاط مختلف کشورمان می باشیم. به همین دلیل سیستم آموزش و پرورش آمادۀ پشتیبانی از سیستم آموزش از راه دور توسط مدارس با سابقه از جمله مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها می باشیم.

علت استقبال از خدمات آموزش از راه دور و مجازی

چندین سال است که شاهد راه اندازی مدارس آموزش از راه دور می باشیم که توانسته اند با تأمین تجهیزات دیجیتالی در خصوص ضبط صوت و تصویر و راه اندازی اپلیکیشن مخصوص برای برگزاری کلاس های آنلاین، خدمات دوره آموزش مجازی  را به بهترین شکل ممکن در اختیار دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی قرار دهند. امروزه استفاده از سیستم آموزش مجازی مورد استقبال خیلی از خانواده ها قرار گرفته می شود چون علاوه بر جنبۀ اقتصادی، دانش آموزان مستعد می توانند از زمانی که در اختیار دارند به بهترین شکل ممکن بهره گیرند.

متأسفانه برخی از دانش آموزان با شرایطی رو به رو هستند که فعالیت های دیگری برای کسب درآمد داشته باشند. از این رو افتتاح مدارس آموزش از راه دور می تواند بهترین فرصت برای چنین افرادی محسوب گردد. از موقعیت پیش رو می توانند جهت ادامه تحصیل و همچنین انجام فعالیت های روزانه خود استفاده نمایند و نگران باز ماندن از ادامه تحصیل خود نباشند و با بهره گیری از کلاس های آنلاین از هم سن و سالان خود عقب نمانند. جهت بهره گیری از خدمات آموزش مجازی می توانید از تجربیات و تخصص مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بهره مند گردید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()