ترموود فنلاندی از جمله ترموودهای پرفروش در سطح بازار به شمار می رود و افراد زیادی خواستار خرید این سبک از محصولات ترموود می باشند. ترموود به عنوان یکی از اقلام اصلی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال خرید ترموود فنلاندی می باشید، می توانید به مراکز معتبر از جمله گروه صنعتی menzo wood مراجعه نمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش محصولات ترموود خارجی توانسته اند موفق امکان خرید انواع ترموود ایرانی و خارجی را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

مشخصه های مهم ترموود فنلاندی

ترموود فنلاندی حاصل چوب درختان جنگل های فنلاندی می باشند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. این نوع ترموود مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد و به همین دلیل جهت طراحی و ساخت دکوراسیون خارجی و روف گاردن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال تهیۀ ترموود خارجی با ماندگاری بالا می باشید می توانید با کاشناسان فروش منزو وود تماس حاصل فرمائید. به طور کلی جهت ساخت ترموود فنلاندی به هیچ عنوان از مواد سمی استفاده نمی شود و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. در ادامه پست بیشتر به دلایل استقبال از چوب های ترموود خارجی می پردازیم. کاج و صنوبر از جمله درخت هایی هستند که از استحکام بالای آنها جهت تولید ترموود فنلاندی بهره گرفته می شوند. امروزه افراد زیادی نصب این نوع ترموود را انتخاب می کنند چون استحکام بالایی نسبت به شرایط محیطی دارند و بدون نگرانی می توانید در فضای باز جهت پوشش سطوح نمای خارجی ساختمان و یا کفپوش از آنها استفاده نمائید.

امروزه شاهد گسترش روز افزون تکنولوژی در حوزۀ ساخت چوب های ترموود می باشیم که توانسته اند با استفاده از دستگاه های مخصوص انواع ترموود ضد آب تولید نموده و به بازار مصرف جهانی عرضه نمایند. در نتیجه جهت خرید ترموود خارجی می توانید با واحد فروش مجموعه menzo wood تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()