داکرومات از جمله موادی است که به عنوان پوشش دهی قطعات فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ مواد داکرومت عبارتند از مواد تفلونی همچون ذرات ریز روی، آلومینیوم، cro3 و ... می باشند. این مواد همانند چسب بر روی قطعات فلزی قرار گرفته می شوند، تا بدین وسیله بتوانند از نفوذ رطوبت به بافت فلز جلوگیری نمایند.

همانطور که می دانید متأسفانه رطوبت و آب عاملی تخریب پذیر برای فلزاتی همچون آهن می باشد. در نتیجه برای صنایع مختلف داکرومات نقش مؤثری در نگهداری و جلوگیری از اکسیداسیون قطعات فلزی دارد و شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار همواره آمادۀ ارائه چنین سفارشاتی به صاحبان صنایع کوچک و بزرگ می باشند. فروش داکرومات از طریق سایت انجام می گیرد. 

سفارش پوشش دهی قطعات فلزی با داکرومات

اکثر صنایع که در حوزۀ تولید قطعات فلزی فعالیت دارند جهت استحکام بخشیدن به آنها از مزایای پوشش داکرومات استفاده می کنند. چرا که محلول داکرومات در برابر عوامل طبیعی از مقاومت بالایی برخوردار بوده، ضمن آنکه در برابر حرارت و گرمای زیاد نیز مستحکم می باشند. کاربرد گستردۀ قطعات فلزی را می توان در صنعت خودروسازی، صنایع دریایی، راه آهن، صنایع کشاورزی، تجهیزات گلخانه ای، صنعت ساختمان سازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ... ملاحظه نمود که با بهره گیری از داکرومات توانسته اند از زنگ زدگی قطعات فلزی جلوگیری نمایند. در این شرایط می توانند به نوعی از هزینه های نگهداری قطعات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی که ساختار فلزی دارند، کاست.

جهت اطلاع از قیمت خرید داکرومت و اجرای پوشش دهی مواد داکرومت می توانید با مهندسین مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر اطلاعات جامعی در خصوص مزایای مواد داکرومات دارند و بدین وسیله توانسته اند شرایط مناسبی را در حوزۀ پوشش دهی قطعات فلزی به صاحبان صنایع ارائه دهند. ارائه چنین خدماتی عاملی مؤثر برای افزایش طول عمر قطعات و تجهیزات فلزی می باشد و امروزه شاهد کاربرد گستردۀ پوشش دهی با مواد داکرومات می باشیم.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()