چرخ گوشت صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات آماده سازی غذا در کسب و کارهایی است که نیاز به چرخ کردن حجم بالایی از گوشت دارند. این دستگاه با سرعت و کیفیت بالا گوشتها را به صورت کاملا بهداشتی چرخ می کند.

چرخ گوشت صنعتی، باعث افزایش سرعت عمل و راندمان کار در آشپزخانه های صنعتی می شود.  

این دستگاه ممکن است در اثر استفاده نادرست، نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی پیدا کند که فروشگاه مینروا امگا علاوه بر فروش چرخ گوشت های صنعتی تولید شرکت مینروا و امگا، تعمیر چرخ گوشت صنعتی را در انواع مختلف توسط تعیمرکاران متخصص انجام می دهد.

نکاتی مهم جهت جلوگیری از نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی

فروشگاه مینروا امگا به مصرف کنندگان دستگاههای چرخ گوشت صنعتی پیشنهاد می کند مواردی را رعایت کنند تا دستگاه طول عمر بالاتری داشته باشد.        

تمیز کردن تیغه ها و گلویی بسیار اهمیت دارد، به دلیل اینکه این قطعات در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند، بنابراین باید به راحتی قابل شستشو باشند و جنس آنها ضد زنگ باشد.

هرگز نباید موادی مثل پیاز را که هنگام چرخ شدن آب تولید می کنند، با چرخ گوشت گیربکسی چرخ کرد.

تیغه اصلی و تیغه پنجره را به موقع تیز کنید.

تکه های بزرگ گوشت را درون دستگاه نیندازید.

در صورت خالی بودن دستگاه، حتما آنرا خاموش کنید. خالی کار کردن چرخ گوشت دور موتور را بالا برده و باعث خرابی زود هنگام قطعات دستگاه می‌شود.

پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استفاده از دستگاه،آنرا خاموش کنید و به چرخ گوشت صنعتی  استراحت دهید.

سبزیجات را با چرخ گوشت صنعتی خرد نکنید. دستگاه های مناسب برای خرد کردن سبزیجات به طور جداگانه تولید شده اند. در صورت خرد کردن سبزیجات با چرخ گوشت صنعتی، آب سبزی به داخل موتور نفوذ می‌کند و باعث فرسایش دستگاه می‌گردد.

اهمیت تعمیر چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی یکی از ابزاری می باشد که به صورت دائم در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود و نیاز مراکزی مانند رستورانها، کبابی ها، فست فودها و ... را جهت آماده سازی موادغذایی برطرف می کند که در صورت آسیب دیدن و کار نکردن دستگاه ، این کسب و کارها با مشکل جدی روبرو خواهند شد.

از طرفی دیگر به دلیل گرانی این دستگاه، تعمیر چرخ گوشت صنعتی باید توسط مراکزی معتبر صورت بگیرد.

بهره گرفتن از تعمیرکاران ماهر برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی

با تماس با فروشگاه مینروا امگا می توانید از تجربه و مهارت تکنسین های این مرکز بهره مند شوید و تعمیر چرخ گوشت صنعتی خود را به افراد مجرب و کاربلد بسپارید.

تعمیرکاران این مرکز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی از نوع گیربکسی و تسمه ای و چرخ گوشت صنعتی رومیزی و ایستاده تسلط دارند.

در ضمن آشنایی و تعمیر چرخ گوشت صنعتی ایرانی و وارداتی در تخصص تعمیرکاران فروشگاه ما می باشد.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی امگا

چرخ گوشت صنعتی امگا مدل ایستاده از با کیفیت ترین چرخ گوشت ها در بازار می باشد. اگر می خواهید آشپزخانه صنعتی خود را تجهیز کنید، خرید چرخ گوشت صنعتی امگا را فراموش نکنید. تیغه های برنده آن، توان قدرت بالای موتور، جنس بدنه محکم و مقاوم شما را ترغیب به خرید این وسیله خواهد کرد.

مرکز فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی مینروا امگا به عنوان نمایندگی تعمیر چرخ گوشت صنعتی امگا، در هنگام بروز مشکل در چرخ گوشت، شما را همراهی خواهد کرد. تعمیرکاران آموزش دیده این مرکز توانسته اند با بالا بردن آگاهی و اطلاعات خود اجزای چرخ گوشت را به خوبی شناخته و عیب دستگاه را تشخیص داده و آن را مورد تعمیر قرار دهند. به هیچ عنوان خودتان و یا افراد نابلد دست به تعمیر چرخ گوشت صنعتی امگا نزنید این کار ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()