استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشتهای صنعتی متشکل از قطعات مختلف می باشند که خراب شدن یکی از آنها می تواند کل کار این دستگاه ها را دچار مشکل کند. از اینرو تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا به تمامی قطعات و مشکلات رایج آنها تسلط کامل دارند و با به کارگیری قطعات با کیفیت و فابریک در خدمات تعمیر چرخ گوشت صنعتی موجب افزایش عمر این دستگاه می شوند بطوریکه تا مدتهای مدید نیاز به تعمیر مجدد پیدا نکنند.

راههای پیشگیری از خراب شدن و تعمیر چرخ گوشت صنعتی

کارشناسان فروشگاه مینروا امگا نکاتی را به شما پیشنهاد می کنند که در صورت رعایت آنها تعمیر چرخ گوشت صنعتی که مورد استفاده قرار می دهید، به تعویق خواهد افتاد.

  • از کار کردن چرخ گوشت صنعتی زمانیکه خالی است، جلوگیری کنید، زیرا موجب کند شدن تیغه ها می شود و هم اینکه موجب افزایش دمای موتور گردیده و در نهایت به موتور و سایر قطعات آسیب می رساند.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  خرید اره استخوان بر می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید.
  • به منظور جلوگیری از خرابی و تعمیر چرخ گوشت صنعتی گیربکسی از خرد کردن پیاز و سایر مواد غذایی که هنگام چرخ شدن آبدار می شوند، با این دستگاه ها اکیدا خودداری کنید. نفوذ آب مواد غذایی به درون موتور باعث وارد آمدن آسیب جدی به قسمت اصلی این دستگاه ها می گردد.
  • چرخ کردن گوشت های استخوان دار، با چرخ گوشت های صنعتی موجب کند شدن یا شکستن تیغه یا پنجره می شود و به سایر قطعات نیز صدمه می زند، پس از اینکار باید اجتناب کنید.
  • پس از هر ۲۵ دقیقه کار به دستگاه استراحت دهید و اجازه دهید تا خنک شود، اینکار از تعمیر چرخ گوشت صنعتی جلوگیری خواهد کرد.

کارشناسان فروشگاه مینروا امگا آماده پاسخگویی در زمینه شیوه عیب یابی و تعمیر چرخ گوشتی صنعتی می باشند.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()