ویژگیهای چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

جنس بدنه، تیغه، پنجره و سینی چرخ گوشت صنعتی از استیل براق و صیقلی و ضدزنگ می باشد و تمام قطعه ها قابل جدا شدن هستند که کار شستشو را آسان می کند. بدنه به شکل یکپارچه و بدون هیچ پیچ و زائده ای تولید می شود. فروش چرخ گوشت صنعتی در سایت ارائه می شود.

چرخ گوشت صنعتی معمولا دارای تیزکن سر خود است و در حین کار کردن، تیغه تیز می شود.

قابلیت چرخش معکوس تیغه های چرخ گوشت صنعتی، مانع از گیر کردن گوشت در داخل گلویی دستگاه می شود و در برخی مواقع به بهتر چرخ شدن گوشت هم کمک خواهد کرد.

این دستگاهها از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند و ساعتهای طولانی بی وقفه می توانند کار کنند. موتورهای چرخ گوشت صنعتی غالبا دارای سیستم خنک کننده هستند تا در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت، مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

از مزایای چرخ گوشتها، حرکت نرم تیغه ها و بی صدا بودن دستگاه می باشد.

منبع تغذیه انواع چرخ گوشت صنعتی می تواند برق تک فاز یا سه فاز باشد.

مدلهای یخچالدار چرخ گوشت صنعتی، برتری هایی نسب به سایر مدلها دارند:حفظ زنجیره سرما و جلوگیری از رشد باکتری‌ها و فراهم نمودن شرایط بهداشتی، حفظ رنگ، بو و مزه گوشت، جلوگیری از فاسد شدن و نگهداری مدت زمان بیشتر گوشت

خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

سایت فروشگاه مینروا امگا به عنوان نمایندگی عرضه محصولات برند مینروا و امگا، مدلهای متنوع چرخ گوشت صنعتی این شرکت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. با مراجعه به سایت می توانید تمام مدلها را بررسی و مقایسه کنید. خرید چرخ گوشت امگا را از سایت انجام دهید.

انواع چرخ گوشت صنعتی امگا یکی از پر فروش ترین و شناخته شده ترین محصولات می باشد که در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار است. انواع چرخ گوشت مینروا و امگا، دارای گواهینامه CE اروپا می باشند که نشانگر ایمنی و بهداشت محصولات می باشد.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()