باسکول ها یکی از معروف ترین وسایل در عمل توزین بوده که کاربرد گسترده ای دارد. کاربرد های آن از صنایع بزرگ و میادین تره بار برای بار‌های سنگین تا باشگاه ها و داروخانه ها برای توزین افراد را شامل می شود. هر فردی که در کسب و کار خود نیاز به عمل توزین دارد، از باسکول استفاده می کند. گاهی  لازم می داند که آن را عوض کند یا اینکه یک باسکول جدید را تهیه کند.

خرید باسکول یکی از خرید های پرهزینه در هر کسب و کاری است و بهتر است با برنامه دقیق این خرید را انجام داد. مانند هر خرید دیگری باید نکاتی در مورد خرید باسک ول بدانید که بتوانید بهترین و مناسب ترین وسیله را تهیه کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که بهتر است در این باره بدانید می پردازیم.

بیشترین مقدار باری که باید وزن کنید چقدر است؟

نکته مهمی که در مورد خرید باسکول مناسب وجود دارد، مقدار مصرف شما از باسکول یا به عبارتی مقدار باری است که قرار است با آن وزن کنید. در برخی از کسب و کارها مقدار این بار کم است و اکثر باسکول ها توانایی تحمل و مقاومت در برابر آن را دارند. اما در برخی دیگر مقدار بار بسیار زیاد است و هر باسکولی توانایی مقاومت در برابر آن را ندارد.

قبل از انجام خرید این وسیله در مورد مقدار بارهایی که قرار است در کسب و کار خود به وسیله باسکول وزن کنید، اطلاعاتی به دست بیاورید و آن را تخمین بزنید. سپس باسکول مناسب با این مقدار را پیدا کنید. فروش باسکول فروشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

از فروشنده بخواهید محل نصب باسکول را بازدید کند

باسکول هایی که بزرگ هستند، به فضای زیادی برای نصب نیاز دارند. در نتیجه بهتر است قبل از خرید باسکول و نصب آن، فروشنده یا کسی که مسئولیت نصب را بر عهده دارد، محل مورد نظر را مشاهده کند. این بازدید بسیار مفید و البته لازم است.

اگر در محل نصب باسکول مانعی وجود داشته باشد، در این بازدید مشخص شده و برای رفع آن برنامه ریزی
می شود. اگر پیش از نصب موانع موجود رفع شوند، هزینه نهایی خرید آن بسیار کم می شود. همچنین لازم است که فرایند نصب باسکول با دقت و نظم فراوان تیم تولید و ساخت باسکول باشد.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()