نکات مهم پیش از خرید ترازو

برای آنکه ترازو بخرید، از نوع فروشگاهی یا هر نوع دیگر، به نکات مهمی باید دقت بکنید. این نکات در زمینه‌های مختلفی مانند کیفیت، وزن متحمل، کشور سازنده و دیگر موارد است. برخی از این نکات مهم عبارت است از:

در ابتدا نیاز خود را بشناسید

 برای چه می‌خواهید خرید ترازو را انجام دهید. از ترازوی خود دقیقاً چه استفاده‌ای می‌خواهید بکنید؟ وزن‌کشی چه گونه از اجسام یا موادی مد نظر شما است. پاسخ به این پرسش‌ها بسیار می‌تواند به انتخاب ترازو کمک بکند.

وزن متحمل را بشناسید

برخی از افراد باور دارند که با استفاده از ترازوهایی که خریداری کرده‌اند می‌توانند وزن هر جسمی را اندازه‌گیری کنند. درحالی که چنین نیست. هر ترازو برای اندازه‌گیری یک وزن خاص ساخته شده است.

 اگر وزنی بیش از حد مجاز ترازو بر روی آن بگذارید، به مرور زمان آن ترازو دچار آسیب می‌شود. وزن متحمل را می‌توان در دفترچه راهنمای استفاده هر نوع ترازویی یافت. درنتیجه به این نکته بسیار دقت کنید تا در هنگام خرید نیز وزن متحمل مورد نیاز خود را برای ترازو انتخاب کنید.

کیفیت ترازو

کیفیت ترازو جدا از نحوه استفاده شما از ترازو، اینکه کیفیت همانند روز اولی باقی می‌ماند یا خیر، به عامل دیگری هم وابسته است. کشور سازنده ترازو می‌تواند در کیفیت ترازو بسیار مؤثر باشد.

به طور مثال شاید کشور وجود داشته باشد که سال‌ها به ساخت ترازو پرداخته باشد. خرید ترازوهای ساخت این کشور گزینه منطقی‌تری نسبت به کشوری است که تجربه چندانی در این زمینه ندارد.

دیجیتالی بودن یا نبودن ترازو

امروزه ترازوهای دیجیتالی از محبوبیت بسیار زیادی میان مصرف‌کنندگان برخوردار است. دلیل این محبوبیت نیز استفاده از نمایشگرهای دوطرفه در این ترازو و قابلیت‌های دیگری غیر از وزن‌کشی است. این قابلیت‌ها که شامل ذخیره کردن اطلاعات، محاسبه قیمت بر اساس وزن واحد و دیگر موارد است، در این نوع ترازو موجود است.

 اما نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که هزینه خرید این نوع ترازو بیشتر از باقی ترازوها است. دلیل این افزایش هزینه هم قابلیت‌های مازادی است که ترازو دارد. همچنین در این نوع ترازو، منبع انرژی هم می‌تواند برق مستقیم شهری باشد و هم قابلیت کار با باتری را دارد. برای اطلاع از  خرید ترازو آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید.

 اگر شما فروشنده‌ای هستید که نیازمند چنین قابلیت‌هایی هستید، قطعاً ترازو دیجیتالی بهترین انتخاب برای شما است. در غیر این صورت فقط هزینه بیشتری برای ترازو پرداخت می‌کنید و این مغایر با خریدی بهینه است.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()