داکرومات یکی از مهمترین و پرکاربردترین موادی است که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. مواد داکرومات با عنوان داکرومت نیز شناخته شده و به عنوان مواد پوشاننده بر روی قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از به کارگیری محلول داکرومات، این است که بتوانند شرایط مناسبی را برای افزایش مقاومت این قطعات فراهم آورند. همانطور که می دانید برخی از فلزهای رایج همچون آهن مقاومت بسیار پایین به رطوبت و آب دارند. بنابراین به کارگیری آنها در ساخت تجهیزات صنعتی و غیره می تواند با گذشت زمان صدمات جدی به سیستم ها وارد نماید. در نتیجه جهت خرید داکرومات و یا دریافت خدمات آبکاری داکرومات می توانید از تخصص شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار بهره مند گردید.

اجرای آبکاری داکرومات با ضخامت چند لایه

محلول داکرومات مقاومت بیشتری نسبت به مواد گالوانیزه گرم دارد و به همین دلیل صنعت گران اجرای آبکاری داکرومات را برای قطعات فلزی انتخاب می کنند. مواد داکرومت از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردار هستند. خرید داکرومت را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

ضمن آنکه دارای تحمل پذیری حرارت بالا را دارد و به نوعی پس از فرآیند آبکاری، تردی و شکست پذیری هیدروژنی برای قطعات فلزی بوجود نمی آورد. آبکاری داکرومات از یک برند تجاری کمپانی داکرال ان دی اس بر گرفته است و یک پروسۀ آب محور می باشد. در نتیجه پیچ و مهره داخل محلول آبی از ذرات روی، آلومینیوم و کرومات در کنار حلال های دیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود و این محلول به حداکثر دمای صد درجه سانتی گراد گرم می شود تا ذرات روی و آلومینیوم با درصد کمتری به صورت لایه به لایه بر روی سطوح پیچ و مهره قرار گرفته می شوند. جهت اجرای آبکاری داکرومات می توانید به مجموعۀ پوشش پارس مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در حوزۀ خدمات آبکاری فلزات فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در صنایع مختلف می باشند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()