ریموت و سوئیچ های بی ام و بر پایۀ فناوری خاص طراحی و کددهی شده اند. در این پست می خواهیم اشارۀ مختصر به امور تعریف کد جدید و ساخت کپی ریموت بی ام و داشته باشیم و اینکه جهت انجام چنین فعالیت هایی نیاز به ابزارآلات مخصوص می باشد. اگر مالک یکی از خودروهای بی ام دبلیو می باشید و متأسفانه به دلایلی سوئیچ اتومبیل را گم نموده اید، با آسودگی خاطر می توانید از تجربیات و خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر با امکانات حرفه ای که در اختیار دارد، قادر به غیر فعال سازی کد سوئیچ بی ام و و در عین حال تعریف کد جدید برای اتومبیل بوده و بر اساس آن اقدام به ساخت و  فروش سوئیچ بی ام و نمایند، البته این مسئله در رابطه با فرآیند حذف و تعریف کد جدید برای ریموت های بی ام دبلیو وجود دارد.

غیر فعالسازی و تعریف جدید سوئیچ بی ام و

نداشتن سوئیچ و مفقودی ریموت از مواردی است که به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ مالکین خودروهای بی ام دبلیو به شمار می رود. بنابراین می بایست به دنبال مرکزی مطمئن برای مرتفع نمودن این مشکل خود باشند. بدیهی است مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس می توانند شما را در این امر یاری کنند. چرا که جهت ساخت ریموت یدک بی ام و نیاز به استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک است. البته جهت حذف و تعریف کد جدید سوئیچ بی ام و می بایست با کامپیوتر به اتومبیل متصل شد و نیاز به ارتباط اینترنتی دارد.

اگر در شهرستان ها سکونت دارید و نیازمند به خرید ریموت بی ام و و دریافت چنین خدماتی می باشید، می توانید با کارشناسان مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. یکی از اهداف و خدمات اصلی که توسط این مرکز معتبر به مشتریان ارائه داده می شود، خدمات اینترنتی در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ های بی ام و می باشد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()