پرفکت استپس از جمله کفش های پرفروش در سطح بازار به شمار می رود. محصولات این برند جزء کفش های طبی است که شهرت جهانی دارد و مجموعه های تولیدی متعددی توانسته اند نمایندگی تولید و فروش پرفکت استپس را دریافت نمایند. شهرت پرفکت استپس به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد که با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و با کیفیت در مدل های جوان پسند تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. تولیدی کفش آرمیس نیز به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های برند پرفکت استپس در حال فعالیت می باشد و تا کنون توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید کفش پرفکت استپس مدل هلس والک

افراد زیادی جهت انجام فعالیت های روزمرۀ خود متقاضی خرید کفش پرفکت استپس هستند. طراحی کفش های پرفکت استپس بسیار ساده می باشد و در عین سادگی در مدل های شیک و جوان پسند تولید و عرضه می شوند. امروزه برای انجام فعالیت های روزمره، تمرین های ورزشی و رفتن به محیط اداری می توان از مدل های مختلف کفش پرفکت استپس انتخاب نمود. علت اصلی استقبال از محصولات این برند، کیفیت بالای آنها می باشد.

به طور کلی ساختار اصلی کفش های پرفکت استپس از 6 لایه تشکیل شده است که هر کدام از آنها با متریال درجه یک ساخته شده اند. مواد پلی یورتان از متریال اصلی است که جهت تولید قسمت های مختلف محصولات پرفکت استپس به کار برده می شود. طول عمر بالا، جنس بادوام، داشتن ظاهری زیبا، تنوع طرح و رنگبندی از مشخصه های اصلی کفش پرفکت استپس به شمار می روند. هم اکنون افرادی که تمایل به خرید کفش طبی راحتی می باشند، می توانند از میان محصولات این برند معتبر، بهترین کفش را تهیه نمایند. از طریق تولیدی کفش آرمیس با آسودگی خاطر می توانید اقدام به خرید کفش پرفکت استپس  با قیمت ارزان نمائید. البته با مراجعه به سایت فروشگاهی آرمیس به سهولت می توانید به صورت آنلاین، کفش مورد پسند خود را سفارش دهید.

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()