ترازوی آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که مواد خشک، مایعات و مواد خرد شده را از نظر وزن، برای دستورالعمل های دقیق اندازه گیری کنید.

این ترازوها از نظر ظرفیت، اندازه، دقت، صفحه نمایش و... متفاوت هستند و هر کدام امکانات مخصوص به خود را دارد که آن را از نظر قیمتی نیز متفاوت کرده است.

با دیجی اسکال همراه باشید تا بیشتر با این وسیله محبوب خانگی آشنا شویم. فروش ترازو در سایت انجام می گیرد. 

آشنایی با ترازوی آشپزخانه و انواع آن

همان طور که گفته شد می توان برای اندازه گیری های دقیق و برای دانستن نسبت های دقیق مواد غذایی از این وسیله استفاده کرد. هم چنین برخی افراد در رژیم های غذایی خود برای رعایت کامل رژیم، مواد مصرفی خود را با این وسیله وزن می کنند.

در ترازوی آشپزخانه توجه به دو نکته ضروری است. ابتدا ظرفی که مواد غذایی را اعم از خشک، مایع و ... نگه می دارد. بسته به نیاز خود و چیزی که بیشتر وزن می کنید، ممکن است به نوع مسطح آن یا لبه دار یا کاسه دار آن نیاز پیدا کنید.

نکته قابل توجه دیگر وزن ظرف یا کاسه ترازو است. برخی مدل های آن قابلیت عدم محاسبه وزن کاسه را دارند، اما اگر مدلی که با آن کار می کنید این قابلیت را ندارد، حتما وزن ظرف یا کاسه را در نظر بگیرید.

نکته دوم قابل توجه در ترازوی آشپزخانه، دقت آن است. اگر نیاز به توزین بسیار دقیق دارید، حتما مدل های با حساسیت بالای این ترازو را انتخاب کنید.

معمولا این ترازوها دارای صفحه نمایشی برای نشان دادن وزن محاسبه شده هستند. هم چنین برخی مدل های آن قابلیت تبدیل واحد مثل تبدیل گرم به پوند و اونس و مثقال را دارند.

نکته دیگری که می تواند به خصوص بانوان را تحت تاثیر قرار دهد، طراحی و رنگ این ترازوها است. بسته به سلیقه شما و دکوراسیون آشپزخانه تان می توانید یکی از این ترازوها را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. خرید ترازو گرمی را با قیمت ارزان انجام دهید. 

البته کاربرد این ترازو فقط به توزین مواد غذایی محدود نمی شود. شما در منزل می توانید مواد شیمیایی، کاغذ و ... را با این ترازو وزن کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()