تولیدی کفش را می توان به دو روش صنعتی و سنتی راه اندازی نمود. بدین ترتیب افرادی که قصد دارند در این حوزه وارد شوند، می بایست سطح اطلاعات خود را در این عرصه افزایش دهند. مجموعه هایی که با هدف تولید کفش راه اندازی شده اند، متناسب با نوع کفش هایی که قصد تولید آن را دارند، تجهیزات و دستگاه های تزریق پلاستیک مخصوص را تهیه نمایند. زیرۀ کفش، تخته کفش، لایۀ میانی قسمت زیرین، کفی کفش، پاشنه و رویه از قسمت های مختلف کفش به شمار می روند که جنس آنها نقش اساسی بر روی کیفیت و طول عمر کفش ها خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید با گروه  تولیدی کفش آرمیس مشورت نمائید.

جهت راهنمایی بیشتر افرادی که در صدد برای تولیدی کفش هستند، در ادامۀ مطلب با جزئیات بیشتر به معرفی اجزای مختلف کفش می پردازیم :

زیرۀ کفش به قسمت زیرین کفش گفته می شود و متشکل از تخته، کفی و لایه میانی می باشد.

تخته کفش تماس مستقیم با سطح زمین دارد و متناسب با مدل های مختلف کفش در طرح های متفاوت ساخته می شود.

لایۀ میانی قسمت زیرین کفش همانطور که از نامش مشخص است، میان تخته و کفی کفش قرار گرفته می شود و وظیفۀ آن جذب شوک می باشد. به طور کلی نحوۀ به کارگیری این قسمت به تولید کننده بستگی داشته و به نوعی امکان حذف آن نیز وجود دارد. خرید پرفکت استپس را با بهترین کیفیت از سایت آرمیس انجام دهید.

کفی کفش به قسمت پایین فضای داخلی آن گفته می شود که با کف پا تماس دارد. معمولاً آن را می توان تعویض نمود که البته در برخی از مدل های کفش قابل تعویض نیست.

پاشنه به قسمت عقب کفش گفته می شود که معمولاً جنس آن با تخته کفش همسان است و به منظور بلند قد نشان دادن فرد مورد استفاده قرار گرفته می شود. احداث تولیدی کفش مردانه، زنانه و بچه گانه هر کدام دارای یک سری نکات منحصر به فرد می باشد که می توانید از تجربیات و تخصص تولیدی کفش آرمیس بهره گیرید.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()