در بازار ایران بسیاری از افراد مالک خودروهای کیا هستند که ممکن است نیاز به خدمات ساخت ریموت و سوئچ کیا داشته باشند. فناوری ساخت نسل جدید سوئیچ و ریموت های شرکت خودروسازی کیا نسبت به گذشته تغییر نموده است. جهت طراحی و ساخت سوئیچ کیا از نرم افزار و دستگاه های پیشرفته استفاده می نمایند. کادر مجرب با استفاده از تجهیزات پیشرفته می تواند در مدت زمان اندک پروسۀ خام نمودن ریموت کیا، تعریف پسورد جدید سوئیچ و مواردی از این قبیل را متناسب با نیاز مالکین خودرو انجام دهد.

ساخت سوئیچ اورجینال خودروهای کیا

در نتیجه جهت بهره مندی از این نوع خودمات، توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید. مرکز تخصصی تهران کار کی با اتکاء به نیروی متخصص و همچنین ابزارآلات پیشرفته با حفظ امنیت خودرو، اقدام به ساخت ریموت کیا می نماید. تعدد خدماتی که توسط این مجموعۀ معتبر ارائه داده می شود، گسترده است که می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

بدون شک سوئیچ کیا اسپورتچ متفاوت از سوئیچ کیا سراتو تعریف شده است. در همین راستا جهت ساخت سوئیچ کیا، مدل اتومبیل بایستی در نظر گرفته شود و سپس مبتنی بر سیستم برنامه ریزی و کددهی اقدام به تعریف کد جدید می نمایند. استفاده از دستگاه پیشرفته تمام اتومات برای تراشیدن و برش تیغۀ سوئیچ خودروهای کیا بر پایۀ شمارۀ شاسی صورت می پذیرد. خودروهای کیا مجهز به فناوری ضد سرقت هستند و از سطح امنیت بالایی برخوردار هستند. توسط این دستگاه های پیشرفته می توان در مدت زمان کوتاهی پروسۀ ساخت کی کد سوئیچ را انجام داد. تعریف این کد به عنوان کد تراش دنده های سوئیچ است که با استفاده از دستگاه های نرم افزار صورت می پذیرد.

مجموعۀ تهران کار کی با بهره گیری از متخصصین مجرب و دستگاه های تمام اتوماتیک قادر به ساخت ریموت کیا می باشند.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()