سختی گیر رزینی از انواع سختی گیر هایی است که با نام سختی گیر مکانیکی و یا تبادل یونی هم شناخته می شود. با توجه به این که در آّب، ذراتی مثل کلسیوم و منیزیم موجب ایجاد رسوب شده و این رسوب در تاسیسات و تجهیزات موجب بروز مشکلات و گرفتگی می شود. بنابراین از سختی گیر رزینی استفاده می شود تا ذرات و ناخالصی های آب گرفته شود. استفاده از سختی گیر رزینی در بسیاری از تجهیزات سرمایشی ، گرمایشی، تصفیه آب و فاضلاب و... انجام می گیرد. با استفاده از سختی گیر رزینی ذرات آب جدا شده و دیگر ته نشین نمی شود. بسیاری از انواع سختی گیر رزینی ، برای نرم کردن و زلال سازی آب ، از فرآیند تبادل یونی استفاده می کنند.

طراحی سختی گیر رزینی

از روش های متداول برای از بین بردن سختی آب ، استفاده از سختی گیر رزینی می باشد. در واقع عملکرد سختی گیر رزینی  به این صورت است که یون های سدیم را با یون های کلسیون و منیزیم جابجا می کند. برای تهیه ی سختی گیر رزینی می توانید از طریق سایت شرکت اطلس آب اقدام نمایید و خرید سختی گیر رزینی را در حجم و ظرفیت های دلخواه تهیه کنید.

اجزای سختی گیر رزینی

پایه ها، آب نمک، مخزن آب نمک ،شیر تخلیه هوا، آب پخش کن، صفحه آب پخش کن ، لوله خروجی آب، شیر چند راهه، شیر تخلیه آب، شیر آب نمک فشار سنج، لوله ورودی آب، رزین ، لوله خروجی شستشوی معکوس با بک واش،، دریچه بازدید شرکت اطلس آب انواع سیستم های تصفیه آب و سختی گیر رزینی را با بهترین کیفیت ارائه می کند و در صورت نیاز به خرید تجهیزات تصفیه آب مانند خرید سختی گیر رزینی FRP  می توانید سفارش خود را از طریق سایت ارائه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا مشاوره دریافت کنید.

 شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()