تجهیزات ایمنی با هدف تأمین سلامت اعضای مختلف بدن توسط افراد تهیه می گردد. به طور کلی حفاظت فردی پیش از انجام هر فعالیت فیزیکی ضرورت دارد. از این رو افرادی که به دنبال خرید تجهیزات ایمنی هستند، متناسب با نوع فعالیت و خطرات احتمالی که ممکن است سلامت افراد را تهدید کند، وسایل حفاظت فردی را می توانند انتخاب نمایند. نتایج تحقیقات نشان داده، افرادی که از تجهیزات ایمنی جهت انجام فعالیت های فیزیکی و پر خطر استفاده می کنند، کمتر دچار حادثه می شوند. در صورت نیاز به  خرید تجهیزات ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، لوازم ایمنی استاندارد و مناسبی را تهیه نمائید.

فروش تجهیزات ایمنی استاندارد و با دوام

همانطور که می دانید هزینه هایی که جهت صدمات و آسیب های جسمانی حین انجام فعالیت های ساختمانی، نجاری، جوشکاری، برش کاری، ریخته گری و غیره پرداخت می شد نسبت به گذشته کاهش یافته است. امروزه شاهد گسترش کاربرد تجهیزات ایمنی از سوی کارگران، عموم افراد و پرسنل در کسب و کارهای مختلف می باشیم. البته انتخاب نوع تجهیزات ایمنی بر روی سلامت افراد تأثیرگذار می باشد و می بایست در انتخاب جنس و سایز لوازم ایمنی تمرکز داشته باشید.

به عبارتی افرادی که حین فعالیت های فیزیکی از تجهیزات ایمنی استفاده می نمایند، می بایست همچنان بازدهی خود را داشته باشند. بزرگ یا کوچک بودن یکی از موارد مهم و اساسی است که هنگام خرید تجهیزات ایمنی همچون دستکش ایمنی، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار و مواردی از این قبیل بایستی در نظر گرفته شود. قیمت تجهیزات ایمنی بر اساس چندین فاکتور منجمله جنس و نوع تعیین می گردد. در همین راستا جهت سفارش اینترنتی تجهیزات ایمنی مانند  خرید کفش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین لوازم ایمنی را خریداری نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()