زغال از جمله محصولاتی است که مصرف کنندگان زیادی دارد. همانطور که می دانید در ابتدا زغال ها به روش سنتی از طریق سوزاندن چوب درختان تولید می نمودند ولی تولید کنندگان چینی توانستند جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع بیش از اندازۀ درختان اقدام به تولید زغال فشرده نمودند. در واقع زغال چینی وارداتی از ضایعات چوبی همچون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو تولید می شود و به نوعی روشی مؤثر برای حفظ محیط زیست به شمار می رود. بدین وسیله روز به روز بر طرفداران فروش زغال چینی وارداتی  افزوده شد و در عین حال اکثر تولید کنندگان تلاش نمودند که امکانات لازم را برای تولید زغال چینی ایرانی فراهم آورند. هم اکنون از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب ، امکان خرید انواع زغال فشرده برای عموم افراد فراهم می باشد.

دلایل استقبال از خرید زغال چینی وارداتی

از مشخصه های اصلی ذغال چینی وارداتی می توان به تولید انرژی و گرمای زیاد اشاره نمود. این نوع زغال را می توان برای مصارف طباخی، پخت کباب و همچنین استعمال دخانیات استفاده نمود. فرمول ساخت زغال چینی وارداتی بدین شکل است که ابتدا زغال چوب را به وسیلۀ آسیاب های مخصوص، پودر می نمایند و در برخی از کارخانجات از چسب های شیمیایی و مواد افزودنی برای ایجاد انسجام میان زغال ها استفاده می نمایند. سپس با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به فشرده سازی و قالب بندی زغال های چینی می نمایند. از این رو در سطح بازار شاهد عرضۀ ذغال چینی وارداتی به شکل مکعبی، استوانه ای، تخم مرغی و غیره در ابعاد مختلف می باشیم. خرید زغال لیمو و سایر زغال ها را از سایت سالار سوز جنوب انجام دهید.

جهت استعلام قیمت زغال چینی وارداتی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. این مجموعه سال های متوالی است که توانسته فعالیت خود را در زمینۀ عرضۀ زغال آغاز نماید و در لیست محصولات فروشگاه، توانسته موفق به فروش ذغال های وارداتی و ایرانی با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب گردند.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()