ورق هایمپک کاربرد صنعتی دارد و گروه تولیدی هنرپلاست مقتضی به فعالیتی که انجام می دهد، در این مقاله قصد دارد شما را با ویژگی این محصول آشنا سازد. ورق های هایمپک از مواد پلی استایرن تولید می شوند که در بازار جهان شناخته شده می باشد. کشور آلمان از جمله اولین کشورهایی است که اقدام به تولید مواد پلی استایرن نمود که سپس به منظور تسهیل نمودن کاربرد آن، ورق هایم پک را تولید و روانۀ بازار جهانی نمودند. بیشترین کاربرد و خرید ورق هایمپک برای امور لیزر است. برای اطلاع از قیمت ورق هایمپک به سایت مراجعه کنید.

از ویژگی های مهم و قابل توجه این نوع ورق پلکسی می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه اشاره نمود. البته دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. گروه تولیدی هنرپلاست توانسته با سرمایه گذاری مناسب، شرایط را برای تولید و عرضۀ ورق هایمپک فراهم نماید.

مصارف عمدۀ ورق هایمپک

ورق هایمپک حاصل صنعت پلیمر است و کارخانجاتی که به دنبال تولید محصولات پلاستیکی با سختی استاندارد هستند، می توانند از مزایای این نوع ورق استفاده نمایند. چندین سال است که شاهد گسترش کاربرد ورق های هایمپک در ساخت محصولات پلاستیکی می باشیم. یک مادۀ پرکاربرد محسوب می شود. این ماده بسیار مقرون به صرفه می باشد و به دلیل خواصی که دارد مصارف آن را می توان در صنایع متعددی همچون صنعت خودروسازی، تولید لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی و غیره ملاحظه نمود و جهت ساخت انواع ادوات و ابزارآلات به کار برده می شود. اگر به دنبال  خرید ورق هایمپک کرم صورتی و سایر انواع با قیمت ارزان و با کیفیت مرغوب می باشید می توانید به گروه تولیدی هنرپلاست مراجعه نمائید.

قیمت ورق هایمپک بر پایۀ کیفیت و میزان ضخامت ورق تعیین می گردد. بدین ترتیب جهت استعلام قیمت این محصول و سفارش آن می توانید با دفتر گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید و متناسب با نیاز مصرفی که برای تولید محصولات پلاستیکی نیاز دارید، این ورق پلاستیکی را سفارش دهید.

 هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()