مبل راحتی در سال 1800 میلادی در کشور ایالات متحده آمریکا طراحی و ساخته شد. قدمت طراحی این سبک از مبلمان به بیش از 200 سال بازمی گردد و تولید کنندگان توانستند این نوع مبلمان راحتی را در قالب های یک نفره، دو نفره و سه نفره تولید و به بازار عرضه نمایند. هم اکنون شاهد  فروش مبل راحتی در مدل های متنوع و شیک می باشیم. فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات و لوازم چوبی در حال فعالیت می باشد. این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات خانگی چوبی توانسته اند انواع مبل راحتی در طرح های مدرن و کلاسیک عرضه نمایند.

سفارش اینترنتی مبل راحتی

این سبک از مبلمان در میان عموم افراد جا افتاده است چون حس راحتی و آرامش را برای افراد بوجود می آورد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف در فضای دکوراسیون می توانید بهترین مبل راحتی مدرن و شیک را خریداری نمائید. با توجه به اینکه افراد ممکن است مدت زمان طولانی بر روی مبلمان بنشینند، در نتیجه انتخاب مبلمان راحتی که بیشتر ارگونومی ستون فقرات بدن در طراحی آن رعایت شده است، بهترین انتخاب خواهد بود.

افرادی که قصد استفادۀ طولانی مدت از مبلمان را دارند و به نوحی علاقه مند به استراحت و خوابیدن بر روی کاناپه یا همان مبل هستند، مبل راحتی بیش از مدل های دیگر مبلمان رایج در بازار، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. هم اکنون می توانید با مراجعه به بازار و یا مشاهدۀ محصولات در فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه دیجی چوب، با آسودگی خاطر مبل راحتی مورد پسند خود را سفارش دهید. جنس بدنه، سایز و طراحی پشتی و محل نشیمنگاه مبل از موارد مهم و اساسی هستند که به طور مستقیم بر روی انتخاب و خرید مبل راحتی تأثیرگذار می باشد. در عین حال موارد مذکور بر روی قیمت خرید مبل چستر نیز مؤثر است و بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید مبلمان مورد پسند خود و دیگر اعضای خانواده را تهیه نمائید.

 

 فروشگاه دیجی چوب

02141256562
02166300923
09036231055
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()