پس از تولید محصولات در صنایع مختلف، نحوه نگهداری و بسته بندی بر روی فروش تاثیرگذار می باشد. بدین وسیله صاحبان صنایع متناسب با نوع کالا، بهترین لفاف های بسته بندی را می توانند خریداری نمایند. خرید نایلون حباب دار  در ابعاد متفاوت می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما محسوب شود که در ادامه مقاله به صورت کلی به ویژگی های آن می پردازیم. یکی از دلایل اصلی در انتخاب پلاستیک حبابدار، داشتن حباب های هوا درون لایه میانی این نوع پلاستیک می باشد. به عبارتی این حباب ها همچون بالشتک برای محصولات عمل می کند و می تواندمانع از ورود ضربه به کالاهای بسته بندی شده گردد.

خرید نایلون حباب دار با نازل ترین قیمت

با انتخاب پلاستیک مناسب، بدون دغدغه می توانید محصولات و کالاهای تولیدی را به صورت ایمن نگهداری و حمل و نقل نمائید. نکته مهم و کلیدی که در انتخاب نایلون حباب دار وجود دارد، ابعاد حباب های پلاستیک نقش تعیین کننده بر روی حفظ و نگهداری کالاهای مختلف دارد. به عبارتی هر چه ابعاد وسایل بزرگ تر باشد، خرید نایلون حباب دار با حباب های درشت و سه بعدی گزینه بهتری به شمار می رود.لذا قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز حباب، میزان ضخامت و کیفیت مواد تشکیل دهنده پلاستیک تعیین می گردد.

هم اکنون کارخانجات و شرکت های تولید و بسته بندی می توانند با در نظر گرفتن ابعاد و نوع اقلام ، مناسب ترین پلاستیک را با قیمت ارزان به طور مستقیم از طریق شرکت تولید کننده خریداری نمایند. هم اکنون مجموعه ناب پلاستیک با بهره گیری از متریال پلیمری مرغوب توانسته اند انواع پلاستیک صنعتی منجمله نایلون حبابدار را با قیمت مناسب در ابعاد متفاوت تولید و به بازار مصرفعرضه نمایند.با توجه به ویژگی فیزیکی که نایلون حباب دار دارد، اکثر افراد جهت حمل و بسته بندی لوازم خانگی برای اسباب کشی منزل از این نوع پلاستیک استفاده می کنند. در این مجموعه فروش نایلون شیرینگ با قیمت بسیار عالی انجام می گیرد.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()