ترازوی محک یک برند شناخته شده و پرفروش در ایران می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید ترازو به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های توزین جهت اندازه گیر اقلام جامد و مایع در مراکز و صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه شاهد تولید مدل های پیشرفتۀ ترازوی محک می باشیم که می توان به ترازوهای فروشگاهی و صنعتی اشاره نمود که در دسته بندی های متفاوت و امکانات پیشرفته عرضه می شوند. مرکز فروش ترازوی محک تراز محک از معتبرترین فروشندگان دستگاه های توزین محک به شمار می رود. در حال حاضر توانسته اند مدل های متنوعی از ترازوی محک را به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروش برسانند.

مهمترین پارامترها جهت خرید ترازوی محک

اگر در صدد برای انتخاب و  خرید باسکول و ترازوی محک هستید، در ابتدا پیشنهاد می کنیم نگاهی دقیق به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید چون امروزه شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک، توانسته اند موفق به تولید انواع ترازوی دیجیتالی در مدل و ظرفیت های مختلف گردند. در نتیجه با مد نظر قرار دادن میزان کاربری خود، از میان انواع ترازوی محک، کاربردی ترین دستگاه را خریداری نمائید.

ظرفیت و دقت توزین، نحوۀ کالیبراسیون دستگاه، نوع نمایشگر، میزان برق مصرفی، داشتن باطری داخلی، قابلیت حافظۀ داخلی، قابلیت شمارش اقلام هم وزن، داشتن چاپگر، چاپ بارکد، قابلیت اتصال به کامپیوتر، پشتیبانی از شبکه بی سیم یا WiFi، قابلیت شبکه شدن، امکان اتصال به چاپگر جانبی، قابلیت اتصال به بارکدخوان، قابلیت اتصال به کارتخوان، ابعاد دستگاه، جنس اجزای اصلی ترازو و مدت زمان گارانتی از موارد مهم و اساسی محسوب می شوند که بر روی قیمت ترازوی محک و انتخاب دستگاه تأثیرگذار می باشد. در نتیجه صاحبان کسب و کار که نیازمند به خرید ترازو هستند، پس از بررسی تمام جوانب به سهولت می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند از طریق فروشگاه تراز محک با قیمت ارزان و همراه با گارانتی معتبر بهترین ترازوی محک را به صورت آنلاین سفارش دهند.

 فروشگاه تراز محک

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()