کمد لباس یکی از کاربردی ترین وسایل خانگی محسوب می شود که هر اتاق خوابی بدان نیاز دارد که بتوان جهت نظم بخشیدن و مرتب کردن محیط از آنها استفاده نمود. اگر در پی خرید کمد لباس هستید، می توانید با در نظر گرفتن یک سری نکات، محصولی با کیفیت تهیه نمائید. جهت تولید کمدهای لباس از مشتقات چوب طبیعی همچون نئون و ام دی اف بهره گرفته می شود. بدین ترتیب شرایط برای خرید کمد لباس ارزان برای عموم مشتریان فراهم می باشد. فروشگاه بهسازان چوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان توانسته مدل های متنوعی از کمد لباس را در دسترس انتخاب آنان قرار دهند.

سفارش آنلاین کمد لباس

بدون شک متناسب با فضای دکوراسیون، می توانید بهترین کمد لباس را تهیه نمائید. به طور کلی در نظر گرفتن چند عامل مهم از جمله جنس، ابعاد و مدل در انتخاب و خرید کمد لباس حائز اهمیت است. قطعاً با اتکاء به نیروی مجرب می توانید بهترین بهترین کمد لباس را در طرح های امروزی و مدرن خریداری نمائید. اگر فضای کافی در اتاق خواب برای قرار دادن کمد لباس درب لولایی ندارید، خرید کمد لباس در ریلی را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که این سبک از طراحی کمد لباس نیاز نیست که نگران در نظر گرفتن فضای خالی برای باز نمودن درب کمد باشید.

با در نظر گرفتن موارد مذکور، فاکتورهای متعددی بر روی قیمت کمد لباس تأثیرگذار می باشد که می توان به جنس، سایز، کیفیت اتصالات و یراق آلات به کار رفته و تنوع بالای آنها اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی که در اختیار دارید، می توانید بهترین کمد لباس را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب تهیه نمائید. جهت سفارش خرید مبل اداری و کمد لباس دیواری مدرن و شیک می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()