زغال سکه ای یکی از پرفروش ترین انواع زغالی است که عموم افرادی که جهت مصارف استعمال دخانیات به دنبال زغال هستند، این مدل زغال را انتخاب می نمایند. تولید زغال سکه ای به روش های مختلفی صورت می پذیرد که می توان به روش سنتی و صنعتی اشاره نمود. بدین ترتیب تولید کنندگان متناسب با سرمایه ای که در اختیار داشتند توانسته اند با بهره گیری از روش های مختلف، محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند.

سالار سوز جنوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش زغال سکه ای  با چوب لیمو گردند.

خرید کیلویی زغال سکه ای

هم اکنون از طریق برخی از مراکز تأمین و فروش زغال، همچون سالار سوز جنوب برای شما امکان خرید کیلویی زغال سکه ای فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیاز مصرفی می توانید هر مقدار که به زغال نیاز دارید، برای مصارف استعمال دخانیات اقدام به خرید زغال قلمی و زغال سکه ای نمائید.

به طور کلی کیفیت زغال لیمو سکه ای بر اساس جنس چوب و روش تولید تعیین می گردد. بدین ترتیب در سطح بازار می توانید شاهد فروش ذغال سکه ای با کیفیت های مختلف باشید. مهمترین ویژگی که یک زغال با کیفیت و مرغوب بایستی داشته باشد، داشتن انسجام و یک تکه بودن آنها حائز اهمیت است. بدون شک داشتن بافت منسجم به زغال کمک می کند که حرارت یکنواختی را تولید نموده و خاکستر کمتری را تولید می کند.

در ضمن از دیگر ویژگی های بارز زغال های سکه ای مرغوب می توان به این اشاره نمود که فاقد بوی نامطبوع، دود، گاز و جرقه باشد. در همین راستا جهت استعمال دخانیات در فضای بسته نیز سفره خانه ها، قهوه خانه ها و مراکز این چنینی می توانند از مزایای زغال سکه ای بهره گیرند. از طریق سالار سوز جنوب قادر به سفارش غیر حضوری زغال سکه ای در بسته بندی کیلویی خواهید بود.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()