طرح توجیهی یکی از اقداماتی است که یک سرمایه گذار حرفه ای می تواند جهت دست یافتن به موفقیت، پیش از آغاز پروژۀ خود انجام دهد. مقصود کلی از نگارش طرح توجیهی، جمع آوری اطلاعات جامع در خصوص زوایای مختلف اجرای یک سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری می تواند بر روی پروژه های مختلفی با مباحث راه اندازی کسب و کار نوپا، توسعۀ مشاغل قدیمی، تولید محصول جدید و یا در خصوص ارائه خدمات و سرویس خاص انجام پذیرد. در نتیجه موضوعات فراوانی وجود دارد که پیش از آغاز پروژه و سرمایه گذاری از سوی مدیران و پیمان کاران در نظر گرفته شود که تحت عنوان خدمات طرح توجیهی توسط مشاوران متخصص گردآوری می شوند. هم اکنون از طریق گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توانید طرح توجیهی آماده و یا سفارشی را درخواست کنید.

طرح توجیهی به گزارشی اطلاق می شود که قابل اجرایی بودن و یا نبودن یک طرح و پروژه از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه مؤسسات مختلف هیچ تمایلی برای همکاری با سرمایه گذارانی که پروژه های ناموفق در ضمینۀ کاری خود دارند، نشان نمی دهند. در نتیجه اقدام جهت نوشتن گزارش طرح توجیهی برای یک سرمایه گذار و یا تعدادی سرمایه گذار ضرورت دارد.

مشخصات مجری، مشخصات فنی اجرای یک پروژه، نحوۀ أخذ مجوزهای قانونی، تعیین ویژگی های محصول و یا خدمات نهایی قابل ارائه، پیش بینی و برآورد هزینه جهت راه اندازی پروژه، بررسی تمام جوانب اجرای یک پروژه به وسیله برنامه ریزی و زمان بندی دقیق در کنار برآورد هزینه های اجرای سرمایه گذاری از مباحث اصلی گزارش طرح توجیهی محسوب می شوند.

بدین ترتیب سرمایه گذاران با مشاهدۀ نتایج تخصصی بدست آمده از نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی الیاف کربن ، می توانند از طرح هایی که نتایج موفقیت آمیز دارند، استفاده نمایند. جهت بررسی بیشتر این موضوع و مشاورۀ تخصصی در خصوص هزینۀ نوشتن طرح توجیهی سفارشی با کارشناسان گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()