اتوبار به عنوان مرکز باربری، ارائه دهند، اتوبار  ویژه در حوزۀ اسباب کشی منزل و حمل بار فعالیت می کنند. همانطور که از آن آگاه هستید، مقولۀ حمل و نقل و اثاث کشی از شهر نشینی مجزا نمی باشد. افزایش مشغلۀ فکری افراد و دغدغه های روزانه ای که تمام اعضای خانواده در طول روز با آنها در گریبان هستند، باعث گردیده کار حمل و نقل وسایل منزل دشوارتر گردد. در همین راستا راه اندازی مرکز اتوبار در سطح شهر موجب سهولت در این پروسه شده است چون این مراکز با در اختیار گذاشتن کارگران مجرب با توانایی های جسمانی قوی و همچنین وسایل باری مناسب، تلاش می کنند فرآیند حمل و نقل اثاثیه منزل را برای شما تسهیل نمایند. 

در همین راستا مرکز اتوبار آزادی به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات باربری و اتوبار ، برخی از مناطق تهران را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند.

تعهدات مرکز اتوبار و باربری

این مرکز مجهز به کامیون های vip و جادار است که به راحتی قابلیت جا به جایی وسایل گران بهاء با حساسیت بالا را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دارند. این مجموعه در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته حتی روزهای تعطیل آمادۀ خدمات رسانی به همشهریان گرامی به بهترین شکل ممکن می باشند. بنابراین با آسودگی خاطر می توانید خدمات اتوبار را از این مرکز متعهد دریافت کنید.

از دیگر خدمات اصلی مرکز اتوبار می توان به بسته بندی اصولی اقلام شکستنی و جا به جایی وسایل سنگین به صورت ایمن اشاره نمود. به همین دلیل امروزه اکثر خانواده ها تلاش می کنند از مراکز اتوبار و باربری برای اسباب کشی منزل و یا محیط کار خود استفاده نمایند. قطعات زمان جا به جایی و حمل بار کاهش پیدا می کند و با آسودگی خاطر می توانید در محل جدید مستقر شده و به نوعی افراد فعالیت روزمرۀ خود را مختل ننمایند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()