کاغذ دیواری لاکچری از محبوب ترین انواع دیوارپوش موجود در بازار به شمار می رود که خیلی از افراد جهت تزئین فضای دکوراسیون از این محصول استفاده می کنند.

امروزه فروش کاغذ دیواری لاکچری با روکش وینیل متقاضیان بیشتری دارد چون دارای ویژگی های متعددی منجمله ضد آب و ضد خط و خش می باشند. بدین ترتیب طول عمر این دسته از محصولات دیوارپوش بسیار است و به همین دلیل در لیست محصولات فروشگاه دیوار دکور می توانید آنها را انتخاب و خریداری نمائید.

خرید کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی مدرن

جنس برخی از انواع کاغذ دیواری لاکچری دارای خاصیت عایق صدا و گرما می باشند، ضمن آنکه دارای قابلیت شستشو هستند که ضد آلرژی بوده و می توان برای اتاق کودکان نیز از زیبایی تنوع طرح آنها استفاده نمود. اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری با دوام هستید، توصیه می کنیم توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی آنها داشته باشید. چرا که در سطح بازار می توانید انواع کاغذ دیواری لاکچری ارزان و همچنین گران قیمت خریداری نمائید. 

بنابراین اقشار مختلف جامعه می توانند با توجه به توان مالی، جهت تزئین فضای دکوراسیون قسمت های مختلف اقدام به  خرید پوستر و کاغذ دیواری لاکچری نمایند. بدون شک با انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های شیک امروزی و مدرن، قطعاً به بهترین شکل ممکن می توانید فضایی چشمگیر و خیره کننده در محیط منزل و یا کسب و کار خود ایجاد نمائید.

بدیهی است نصب کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی همراه با جلوه های نورپردازی خلاقانه می تواند زیبایی فوق العاده خاص و منحصر به فرد در محیط بوجود آورد. بدین ترتیب به سهولت می توانید از فضای فرح بخشی که ایجاد نموده اید، بهره گیرید. این دسته بندی از محصولات دیوارپوش را می توان در طرح های متنوع سبک کلاسیک و مدرن خریداری نمود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید در طرح های شیک و جذاب، انواع کاغذ دیواری لاکچری را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()