تابلو کنواس از پرفروش ترین انواع تابلو دکوراتیو در بازار محسوب می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که موجب تمایز آن با دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی می گردد. همانطور که می دانید تابلو از مهمترین و پرکاربردترین اجزا در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی و فضایی که در اختیار دارند، می توانند در طرح های متنوع تابلوهای کنواس را انتخاب و خریداری نمایند. فروش تابلو کنواس  در ابعاد و طرح های متفاوت انجام می پذیرد که می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، بهترین تابلو را انتخاب و خریداری نمائید. فروشگاه دیوار دکور در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند انواع تابلو دکوراتیو را در طرح های شیک به بازار عرضه نمایند.

خرید تابلو دکوراتیو کنواس ارزان

اگر متقاضی خرید تابلو کنواس هستید، توصیه می کنیم متناسب با فضایی که در اختیار دارید، در ابعاد متفاوت و طرح های متنوع و شیک امروزی و کلاسیک، بهترین انتخاب را داشته باشید. عموم افراد علاقه مند هستند که تصاویر مختلفی را متناسب با سلیقۀ شخصی به نمایش بگذارند. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر، به سهولت می توانید فضای شیک را به صورت مدرن و کلاسیک با نصب تابلو دکوراتیو کنواس دیزاین نمائید.

تابلو کنواس در طرح های مدرن و کلاسیک قابل خریداری می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، به سهولت می توانید بهترین تابلو دکوراتیو مجلل و شیک را با قیمت مناسب خریداری نمائید. امروزه چاپ روی بوم کنواس به صورت با کلاف و بدون کلاف انجام می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، راحت تر از گذشته می توانید نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری را تزئین نمائید. فروش تابلو دکوراتیو با تصاویر و ابعاد متفاوت متقاضیان خاص خود را دارند که می توانید مدل های پرفروش تابلو دکوراتیو را در فروشگاه اینترنتی دیوار دکور انتخاب و خریداری نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()