لاستیک دانلوپ از برندهای معروف و شناخته شده در بازار است که افراد زیادی طرفدار آن هستند. چندین نکته در خصوص انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که شما بایستی نسبت بدان توجه داشته باشید. در نتیجه قادر به بهبود کیفیت و همچنین ارتقاء راندمان کاری موتور خواهید بود. در واقع نوع لاستیک به طور مستقیم بر روی کنترل فرمان و همچنین ترمزگیری خودرو خواهد داشت. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک دانلوپ بررسی کامل مشخصات فنی تایر برای شما ضرورت خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک برای برآورده نموده نیاز مشتریان، توانسته اند به نوعی برندهای معتبر اروپایی، کره ای و خارجی را علاوه بر برندهای ایرانی پوشش داده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک دانلوپ خودروهای سبک

پارامترهای متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا رانندگان به دنبال تعویض لاستیک های خودرو برآیند. بدین ترتیب مجدداً بتوانند عملکرد اولیۀ اتومبیل را بازگردانند. با توجه به تنوع بالای برند و مدل های تایر در بازار، انتخاب لاستیک دانلوپ اورجینال کار راحتی نیست. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل، می توانید جهت خرید لاستیک دانلوپ اصل به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید.

هم اکنون اکثر رانندگان برای اتومبیل خود، از نسل جدید لاستیک های تولید شده از سوی شرکت های تایرسازی استفاده می نمایند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید نسبت به انتخاب مدل تایر مناسب برای اتومبیل خود تصمیم درست بگیرید. لاستیک دانلوپ رادیال نسبت به لاستیک های بایاس این کمپانی متقاضیان بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که کمپانی دانلوپ و هر شرکت دیگر لاستیک سازی با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف، اقدام به تولید لاستیک های زمستانی، تابستانی و تمام فصل نموده اند. چرا که میزان حرارت، خشک بودن و لغزندگی پس از بارندگی و برف بر روی انتخاب مدل لاستیک دانلوپ تأثیرگذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، مشخصات فنی محصولات موجود در این فروشگاه را بررسی نموده و سپس با آسودگی خاطر خرید لاستیک نکسن  و... را ثبت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()