نایلون شیرینگ از رایج ترین محصولات پلاستیکی است که به عنوان نسل جدید پلاستیک های صنعتی در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید نوع پلاستیکی که برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده می نمائید، نقش بسزایی در حفظ کیفیت محصولات و همچنین فروش آنها دارد. در نتیجه تولید کنندگان با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، در نهایت اقدام به انتخاب نایلون بسته بندی مناسب می نمایند. دریا پلاستیک از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ پلاستیک های صنعتی به شمار می روند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. فروش نایلون شیرینگ از طریق سایت انجام می گیرد.

خرید نایلون شیرینگ با دوام و ارزان

جهت خرید نایلون شیرینگ می توانید به مراکز تولید کننده و یا عرضه کنندۀ پلاستیک های بسته بندی مراجعه نمائید. متناسب با ابعاد محصولات مختلف، می توانید از مزایای رول نایلون شیرینگ، برای بسته بندی محصولات استفاده نمائید. ویژگی بارز نایلون شیرینگ، این است که تحت دما و حرارت بالا، تغییر شکل داده و امکان بسته بندی وکیوم مانند را فراهم می نماید.

در همین راستا، شاهد گسترش کاربرد نایلون شیرینگ در صنعت بسته بندی مواد غذایی، تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی، داروسازی و غیره می باشیم. جهت خرید نایلون شیرینگ، می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده در سطح بازار مراجعه نمائید که البته توصیۀ ما به شما برای خرید پلاستیک شیرینگ ارزان، مراجعه به مراکز تولید کننده می باشد. در این صورت امکان خرید عمده نایلون شیرینگ با قیمت ارزان تر از بازار برای شما فراهم می باشد.

بدیهی است، قیمت  فروش نایلون استرچ و نایلون شیرینگ بر اساس فاکتورهایی همچون ابعاد، میزان ضخامت و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که در کسب و کار خود، از نایلون شیرینگ دارید، می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()