طراحی فضای سبز نتیجۀ علاقه مندی و تمایل انسان ها به طبیعت می باشد. از سالیان کهن تا کنون شاهد تغییرات اساسی در پیرامون ساختمان ها و مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی هستیم. به عبارتی در گذشته بیشتر شاهد رشد درختان در سطح شهر بودیم ولی با افزایش جمعیت و گسترش صنعت ساخت و ساز، شرایط را برای قطع درختان و کاهش مناطق سبز هموار نمود. لیکن کمبود این معضل بیشتر از سوی افراد احساس می گردد. در نتیجه افراد تلاش می کنند با طراحی فضای سبز پیرامون ساختمان ها، شرایط مناسب تری را برای ساکنین آن مجتموع و سطح شهر فرهم آورند. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی چندین سال است که کارنامۀ موفقیت آمیزی در زمینۀ خدمات طراحی فضای سبز  کسب نمایند.

نحوۀ محاسبه هزینۀ طراحی فضای سبز

متأسفانه با قطع درختان در مناطق مختلف، شرایط را برای افزایش آلودگی هوا مهیا نموده اند و اثرات نامطلوب آن را در تخریب گازهای گلخانه ای می توان مشاهده نمود. لذا شرکت هایی که در زمینۀ ساختمان سازی فعالیت دارند، می توانند با مشارکت گروه های مهندسی که در زمینۀ طرحی فضای سبز فعالیت دارند، شرایط بهتری را برای سکونت افراد در سطح شهر فراهم آورند.

از مزایای مهم اجرا و طراحی فضای سبز در پیرامون ساختمان های نوساز و قدیمی، می توان به ایجاد فضایی آرامش بخش برای ساکنین آن منطقه اشاره نمود. در این صورت متناسب با نیازی که در منطقه و مجتمع های مسکونی احساس می شود، با طراحی فضای سبز می توان به کاهش آلودگی هوا کمک نمود. ضمن آنکه جلوه ای متفاوت و زیبا در سطح شهر ایجاد کرد و ساکنین ساختمان ها می توانند در اوقات فراغت از سبز بودن محیط لذت کافی را ببرند.

هزینۀ طراحی فضای سبز بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به سبک طراحی، نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند و مساحت محیط مورد نظر اشاره نمود. جهت تخمین و برآورد قیمت طراحی فضای سبز و خرید تجهیزات محوطه با کارشناسان گروه مهندسی طراحان باغ پارسی تماس گرفته و مشورت نمائید.

 گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()