جالب است که بدانید کاغذ دیواری پتینه برگرفته از سبک طراحی و هنر پتینه کاری می باشد. به طور کلی گفته می شود که طرح های متنوع کاغذ دیواری همچون افراد دارای شخصیت هستند. به عبارتی برخی از آنها ساده و برخی دستخوش تغییر شده اند. بدین ترتیب افرادی که در پی تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون هستند، تنها با خرید کاغذ دیواری پتینه می توانند سبک طراحی دکوراسیون منزل را توأم با طرح های مدرن و کلاسیک تلفیق نموده و زیبایی متفاوتی در محیط بوجود آورید. فروشگاه دیوار دکور با توجه به فعالیتی که در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش دارند، توانسته اند امکان خرید کاغذ دیواری پتینه را برای علاقه مندان به این سبک فراهم آورند.

ویژگی بارز کاغذ دیواری پتینه

اگر خواستار تغییر چشمگیر در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی منزل و یا محیط های اداری هستید، خرید کاغذ دیواری پتینه می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. عمدتاً افرادی که خواستار تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی و قدیمی جلوه دادن محیط خاصی هستند، کاغذهای دیواری پتینه را به آنان پیشنهاد می دهند. در واقع هنر پتینه، به منظور قدیمی جلوه دادن یک محیط و یا یک وسیله می باشد.

کاغذ دیواری پتینه را در طرح های متنوع و زیبا می توانید در سطح بازار تهیه نمائید و متناسب با محیط های مختلف، از مزایای آنها برای متفاوت جلوه دادن آنها بهره گرفته می شود. سبک هنر پتینه از سوی نسل قدیم و همچنین جدید مورد استقبال قرار گرفته می شود و با توجه به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب و دیگر قسمت های منزل، جهت تزئین دکوراسیون از آن استفاده نمائید.

اگر علاقه مند و مشتاق برای خرید پوستر دیواری پتینه هستید، با بررسی آلبوم این نوع کاغذ دیواری، از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، سفارش خود را ثبت نموده و به صورت آنلاین طرح های متفاوت و زیبایی از پوستر دیواری پتینه را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()