نوع مصالح و موادی که جهت آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به جنس مصالح به کار رفته در نما دارد. عمدتاً از مصالح متفاوتی همچون سنگ، سیمان، آجر، شیشه و کامپوزیت برای نماسازی بهره گرفته می شود. در نتیجه از روش های متفاوتی برای اجرای آب بندی نمای ساختمان بهره گرفته می شود. تنها برخی از مراکز و گروه های ساختمانی قادر به ارائه چنین خدماتی هستند چون نیاز به رعایت نکات ایمنی و تجهیزات مورد نیاز برای کار در ارتفاع می باشد. در همین راستا، گروه کار در ارتفاع نماروز توانسته فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ خدمات نمای ساختمان اعم از  خدمات آب بندی نمای ساختمان ، نماشویی، نقاشی نما، پیچ و رولپلاک سنگ نما و ... انجام می دهند.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب و داربست

جهت انجام آب بندی نمای ساختمان از چسب های مخصوص همچون چسب پلی اورتان، آکریلیک و سیلیکونی بهره گرفته می شود. بنابراین کارشناسان پس از بررسی وضعیت قسمت نم داده و مصالح نمای ساختمان، می توانند راحت تر اقدام به انتخاب روش مناسب برای اجرای آب بندی نمای ساختمان نمایند.

با توجه به انعطافی که در روش های تعمیرات در نمای ساختمان وجود دارد، قیمت آب بندی نمای ساختمان بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. میزان مصرف موادی که برای آب بندی نما مورد استفاده قرار گرفته می شود و خدمات دیگری که مرتبط به ترمیم کاری و موارد این چنینی است، می توانند گزینه هایی برای تخمین هزینۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان محسوب گردند. خدمات نصب توری مرغی با بهترین هزینه انجام می گیرد. 

هم اکنون از سوی گروه ساختمانی نماروز، خدمات آب بندی نمای ساختمان با طناب و دیگر تجهیزات کار در ارتفاع به مشتریان ارائه داده می شود. پیش از دریافت خدمات، می توانید به صورت آنلاین از خدمات مشاوره ای آنان در محل بهره مند گردید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()